Rss

Friday 11 February 2011

Nem térek magamhoz

Kb egy órája jelentettem be, hogy már megint nem vitték el a szemetet reggel, pedig ma kellett volna, itt kóricáltak a kukásautók, de minket kihagytak. Megnéztem, még csak az sem lehetett a probléma, hogy a sarkon lakunk, mindkét utca ma soros. Nos, a kukásautó most járt erre, és szépen pótolták a hiányosságot.
Amúgy egyetlen ötletem maradt, hogy miért nem vitték el a kukát, benn volt a kiskapu mögött (ami derékig ér kb), és a kapu be volt csukva. Ez lehet hogy itt azt jelenti, hagyják a fenébe, nem tudom.
De azért nem kicsit lepődtem meg, hogy bejelentem a neten és tessék, voálá. Már hamarabb is meglett volna, ha először a jó formot töltöm ki, külön form van ugyanis az utcai szemetesekre és a háztartási kukákra. 

Szóval EJHA!

12 comments:

euthymia said...

"Amúgy egyetlen ötletem maradt, hogy miért nem vitték el a kukát, benn volt a kiskapu mögött (ami derékig ér kb), és a kapu be volt csukva"
:) .)
ha te lennél a kukás, elvinnéd? :)
nálunk itt ki kell tenni, hogy tudják, vihetik.
szerintem, otthon is csak az utcára kitett kukákat viszik el, ami a portán van, azt nem :)
de jófejek, hogy visszajöttek és elvitték

Ypszi said...

Igen, elvittem volna, mert csorgott ki a szemét a kukából:) Amúgy ez nem igazi kapu, nekem a derekamig ér az egész, szóval egy rendes felnőtt férfinek tán a bokájáig :) Meg bezárva se volt, csak a rigli a helyén, mögötte meg a kuka sírt keservesen..

Amúgy gondoltam, hogy ezt itt tiszteletben tartják valszeg. Mo-n vagy nem foglalkoznának vele, ha macerás, vagy széjjelszakítanának mindent, hogy csakazértis :)))

Hát most amúgy ki van adva ukászba, hogy péntek szemétnap, szóval legalább a "kaput" tárjuk ki, hogy ebből ne legyen gond.

Jaja, hát mivel pontos címmel jelentettem be, így most már tudták, hogy mi szeretnénk, hogy elvigyék, de azért nem gondoltam volna, hogy egy óra alatt teljesítik. Pár nappal is elégedett lettem volna:))

mariann said...

Bizony, nálunk is ki kellett rakni, mikor ilyen házban laktunk:)
Honnan tudnák kulonben a szemetesbácsik, hogy elvihetik a szemetet?
Lehet, hogy érzelmi okokból ragaszkodtok hozzá, ki tudhatja???:)

Ypszi said...

Hát ez itt kb olyan szokás lehet akkor, mint hogy integetni kell a buszvezetőbácsinak, különben nem biztos hogy megáll :)

mariann said...

Es képzeld, vidéken meg nem kell, (mármint integetni) én meg legyezek, mint állat,:) így aztán most emiatt éreztem magam bénán:)
Gondolták, hulye majom londoni:)

Ypszi said...

:))) azért nem mindenhol ám! Olvastam egy lány blogját, aki vmi kisvárosban lakik, vidéken, és ott is kell integetni a busznak. Szóval ez vidéktől is függ akkor.

Költözéskor érdemes elkapni pár őslakost, hogy mi a szitu arrafelé:) Esetleg el kell tölteni egy egész estét a közeli kricsmiben :)

Ziebi said...

Ami működik az működik! :)

euthymia said...

vidék, integetek :) :) csak akkor áll meg, mert különben elhúz mellettem :) :)
lehet, hogy az ott a másik vidéken egy külföldi buszos bácsi, aki integetés nélkül is megáll heheh :)

Ypszi said...

Most eszembe jutott, hogy kéne indítani egy oldalt, ahol minden városból-faluból jelentkeznének emberek, hogy ott kell-e integetni :D

euthymia said...

:)

mariann said...

Itt ezen a vidéken mindenki annyira színangol, hogy csak na:)
(Gloucestershire, Stroud)
Nagyjából fél óránként jonnek a buszok, szóval, ha csak nem teljesen hulye, sejtheti, hogy miért állok a buszmegállóban:)

Ypszi said...

Hát máshol is így van, mégis integetni kell:) Mondjuk Londonban még megértem, hiszen van hogy egy megállóban akár tízféle busz is megállhat, így nem biztos hogy rávársz. De pl. volt egy megálló, ahol csak egy állt meg, és annak is lóbálni kellett a kezem, pedig csak rá várhattam. Esetleg még Godot-ra :D

De az is lehet, hogy megadják azt a szabadságot az embereknek, hogy AKÁRMIÉRT álljanak a buszmegállóban, nem csak azért, mert a hülye buszra várnak :D

Post a Comment