Rss

Thursday 3 February 2011

Rókák, kofferek és vakugrás

Na ez így elég összefoglalóan hangzik. 
Először is, az éjjel ismét rókákok harcoltak az ablakom alatt, sajnos mire észbekaptam, majd a fényképezőgépem után, már rég tovaillantak. Ez az egyik dolog, amit nehezen fogok megszokni, hogy a komák itt randalíroznak ezerrel és természetesen kicsit sem zavartatják magukat. Nem igazán zavar a dolog, sőt, inkább tetszik ez a kicsit "vad" élet Londonban, és már nem is hugyozom össze magam ijedtemben, mikor meghallom a hangjukat, mert az még a bagzó macskáékat is übereli. Komolyan.
Egyszer mikor tízkor végeztem este a szállodában, a parkolóban is összefutottam egy husis példánnyal, pedig az tényleg nagyon belváros (Holborn Station).


Aztán kb. egyórás helikofferes üldözés volt. Ez is mindennapos nagyjából, hogy rendőrségi kofferek röpködnek az égen, bár általában pár perc és néhány kör után elül a zaj, na ez ma nem így volt. Néha nemcsak hallottam, hanem láttam is a fényeket, bár a filmekből jól ismert, messzire elnyúló reflektorcsóvát hiányoltam. Ezt is kezdem megszokni, és fura, de ez se zavar :) 

Erről az egész rendőrséges meg rókás dologról eszembe jutott, hogy még nem üzemeltem be itt a webkamerát, pedig milyen jó lenne sasolni az utcát, én már csak ilyen kíváncsi vagyok/maradok. A beállítás alatt rögtön el is suhant egy vörös az autók alatt, a kis sunyi nem várta meg, mire végzek. Aztán meggondoltam magam, és inkább a szobára céloztam, mert el akartam kapni Kokit, ahogy vakon felugrik az ágyra, ami azért nem kis teljesítmény, mert ugye kb 1 m magasságban van. Nem érdekel, hogy ő mindig vak volt, meg hogy megtanulja, én mindig le fogok nyűgöződni Tőle és kész! 
A videót nem raktam fel a youtube-ra, csak bebiggyesztettem ide, nem tudom mennyire butította le vajon.

Most amúgy épp a neten nézek tv-t, ami tökjó, mert az antennával csak 5 csatorna jön be, az is szellemképesen. Így egy picit kockás, de teljesen jól fogható, egész nap mehet a háttérben az angol duma.
Múltkor meg az egyik kedvenc szerzőmtől ment film, a Stardust (Neil Gaiman), nagyon jó volt, és amitől még élvezetesebb volt, hogy értettem is, pedig még mindig abban a hitben vagyok, hogy béna az angolom :) Ez a tvcatchup egyébként tök ingyenes, csak regisztrálódni kell, na meg jó, ha a tv licence ki van fizetve (itt ki van), nem számít, hogy neten nézed az adást, vagy sem. Persze ki lett próbálva, csak innen lehet elérni, de ez azért valahol várható volt :)

Gondoltam kicsit naprakészülök, amíg be nem hozom a lemaradást. 

0 comments:

Post a Comment