Rss

Monday 14 February 2011

V, mint

Visszatekintés! Háhá, jól becsaptam mindenkit! Na, én ezt a napot nem szoktam tartani, semmilyen ünnepet nem tartok, még a saját születésnapomat is el szoktam felejteni (azért az ajándékokat begyűjtöm:), de azért annak, aki ünnepli, meg aki igényli, hiszen elméletben ezen a napon nemcsak a párunkat szeretgethetjük meg, hanem a barátainkat is, blabla*, azoknak tessék:

 Itt képek voltak, amik azóta eltűntek, és már sajnos nem tudom visszagarázsolni.

De azért lesz visszatekintés is, ha már megígértem. Nemrég jöttem rá, hogy már kemény 3 éve pötyögöm az éterbe a dolgaimat, mondanám, hogy ez gombócból is sok, de igazából kevés, ha csokifagyiról van szó. De azért lássuk csak.



*Néha kicsit úgy érzem magam, mint Mr. Spock, akinek Kirk kapitány aszongya: "kezd igazán emberien viselkedni", mire ő: "nem tudom, adtam-e okot a sértegetésre" :D 
De azért igyekszem!

1 comments:

Ziebi said...

Jááááááááááj :)*****

Post a Comment