Rss

Saturday 16 April 2011

A router és az árva alsónadrág

Melóban egyre csak fejlődök, néha már rendelést is vettem fel, de még nem tudom az összes szendvicset fejből, meg a pénztárban is voltam, de egyelőre úgy dolgozom, mint a sas: keringek, keringek és néha lecsapok a megfelelő gombra. De majd ebbe is belejövök.

Egyik nap egy árva alsónadrág szomorkodott a wc-tartály tetején. Ugyanaznap valamelyik okos leresetelte a routert, így a beállítások elvesztek, szóval amíg nincs megjavítva, nem lesz net. Hogy összefüggés van-e, azt nem tudom, de sokszor mondják, hogy a fiúk az alsónadrágjukban hordják az eszüket..

Jaj, aztán mit találtak ki! Bevezették Subwayben a csengőt. Délután megjelenik Fernandes, hozott ilyen csengőt, amire rá kell tapiskolni és csilingel. Ó atyám, ez hiányzott! Szóval a szendvicskészítés végén, még a kassza előtt meg kell kérdezni pluszban a vásárlót, hogy hogy tetszik a szenya, és ha azt mondja, hogy perfect, akkor csengünk. Ez nem zavart annyira, mint az, hogy a pasi állandóan a nyakamon állt, meg ölelgetett. Na meg filmezett. Én voltam az a roppant szerencsétlen, akivel fel kellett venni videóra a csengettyű működését. Nem tudtam, hogy takaródjak ki a képből, remélem legalább a fogaim nem lesznek fókuszban.

Amúgy meg vannak elégedve velem, a szendvicsművészetem nem a legszebb, de amúgy minden nagyon jó. Volt pár túlórám is, szóval jó pénz lesz ebből. 

Megjött a csudiszép bankkártyám is, sajnos bizonyos helyeken pinkód nélkül is lehet fizetni, wifivel, ez persze jó dolog, de ha ellopnák, és nem veszem észre időben, akkor annyira nem. Még jó, hogy összeglimit van rajta, azt hiszem csak 10 font alatt engedi a wifis vásárlást.

0 comments:

Post a Comment