Rss

Thursday 28 April 2011

Szülinap és csapkodás

Teljesen jókor kaptam offot, pont Apryl szülinapjára. Ő DE' kislánya, most lett 2 éves. Volt szép torta, királylányos tányéron, rózsaszín pohárba kaptuk az alkoholt, szóval nagyon pöpec volt. A kislány amúgy rettentő aranyos, és nagyon okos, igazából simán kinéz 4-5 évesnek, nem kettőnek. Annyira édesen cipelte körbe a pringlest, hogy mindenkit megkínáljon vele! Volt wii-s játék is, de én sunyi  módon akkor csatlakoztam, mikor mindenki lement cigizni, és csak ketten maradtunk, így a szemlélődök számát nullára redukáltam, viszont később mondhattam, hogy nem játszom már, mert elfáradtam, már játszottam. Mindenkinek így jobb, azt hiszem. Most tényleg, ki kíváncsi arra, ahogy amputált pókként lóbálom megnyúlt végtagjaimat, a mozdulatokkal teljes sávszélességben letarolva a szoba berendezését, új értelmet adva a feng shuinak? Na ugye.
Éjfél körülre értem haza, enyhén spiccesen, mert DE' itatott, hát valamikor el kell fogynia annak a rengeteg alkoholnak :) Másnap nem volt másnap, helyette volt bölcsességfog fájdogálás, csak hogy jó legyen :)

Házban is történik mindig valami. A bejárati ajtón csak rigli van, kivülről kulccsal lehet csak bejutni, kilincs sincs, belülről meg rigli van, amit ki lehet akasztani. Na, valaki menetrend szerint kiakasztva hagyja, ergo bárki, bármikor bejöhet a házba. És ez nem jó. Persze az okosok ilyenkor azt mondják, hogy ha valaki be akar jönni, az úgyis bejön. Ha valaki ki akar rabolni, az is kirabol, de ez nem jelenti azt, hogy mindenkinek odaadom a bankkártyámat pinkóddal ugye. 

Meló. Na, egyre többet raknak a nehezebbik helyre, a rendelésfelvételhez, és a tulaj is megdícsért, hogy ügyes vagyok. Szóltam neki, hogy a poszterekről hiányzik két szendvics ára is, ők eddig ezt észre se vették. A manager amúgy egy pojáca. Állandóan vigyorog, és mindent, de mindent elmagyaráz, ezer év, míg kinyögi, hogy igazából mit akar, meg alapból nagyon sunyi feje van. Nem tudom, lehet csak a folytonos idétlen mosolygás zavar. Na meg az picit, hogy éjjel küldi el sms-ben, hogy másnap hogy dolgozom. Volt már, hogy hajnali 3kor küldte, hogy akkor 7kor kezdek, hát köszi, pont azt nézem. 
Ja, mert általában aznapra kapok offot, amikor kiteszik az új rotát. Na, így már érthető is :)

Az új lakónk elköltözik, mert annyira nem bírja elviselni a lakótársát. Hangosan csapkodja az ajtót, néha ez hozzám is behallatszik, meg amúgy sem lehet tőle aludni, de ha ő alszik, akkor vigyázzban kell állni. Én amúgy egyszer már elkaptam, mert a fürdőajtóval se bánik kesztyűskézzel. Nem mintha eltartott kisujjal kellene bezárni, de azért ne csapkodjuk már, ha be lehet csukni csendben is. Pláne éjfélkor.

Mondjuk azt sem értem, hogy április végén minek kell fűteni? Majd nyáron is befűtünk, ha kicsit hűvösebb lesz az idő? Fel kell venni zoknit, meg hosszúnadrágot, és rögtön nem fázunk. Persze ha fizetni kéne a rezsit is, télen is fagyoskodnánk inkább.

4 comments:

euthymia said...

:) ez áprilisban befűteni szerintem úgy van, hogy tök mindegy, mit ír a naptár, ha kell, hát kell :)

Otthon meg az emberek azért nem mennek utcára kabát nélkül decemberben 20 fokban, mert december van, tehát nagykabátos idő :)
Én sosem a naptár szerint öltözködöm/kapcsolom ki-be a fűtést, hanem az igényeimnek megfelelően..

Ypszi said...

Na igen, én sem naptár szerint csinálom, ezért sem értettem, jó idő volt, majd megsültem, rövidujjúban rohangáltak az emberek, csak ezt kihagytam, ehelyett írtam, hogy április :)
Azt hittem, az elég lesz :)

euthymia said...

nem voltunk itt áprilisban :) bár rémlik valami, hogy jó idő volt heheheh :) csak elfelejtettem :)
Szép napokat! :) Havasat vagy menteset, mi megint kimaradunk ebből, itt délen nincs hav egy szem se a ház körül heheh

Ypszi said...

a fűtős napon csodaszép nyári idő volt :) most épp havas minden, ma reggelre vagy tiz centi esett, az mondjuk fura, hogy itt nem takaritjak a járdát.. úgy kell evickélni a hóban..

de szerintem nem marad meg sokáig, karácsonykor jobb lett volna :)

Post a Comment