Rss

Tuesday 16 August 2011

Álláskeresésből tanfolyam és vírus

A nagy álláskeresésben belefutottam egy féligmeddig átverésbe. Leadtam jó pár hírdetésre a jelentkezésem. Még irodai munkára is, ahol nem kértek feltétlenül excellent Englisht. Egy próbát megér, hát mit veszthetek? Hívtak is, de elég gyanús volt, hogy nagyon nagyon akarnak engem, utána néztem, és később tőlük is megtudtam, hogy hát nem, ők nem agency, ők nem adnak munkát, de tanfolyamot igen, és csak most csak nekem olcsóbban, akár részletfizetésre is, és majd ha megokosodom a tanfolyamaikon, akkor jobbnál jobb állást kaphatok. Csak menjek be, találkozzam velük, és mindenki nagyon hepi lesz. Én meg szegényebb pár órával és öt fonttal, mert annyi lett volna az utazás. Le is kellett később tiltanom a számot, mert állandóan hívtak, napi 5x is. 

Egy másik alkalommal meg jön egy válasz, töltsem le a jelentkezési lapot. Csak épp az egy exe file. Gyanús volt, D szerint is vírus lehetett. Aztán egy tök másik jelentkezésemre teljesen tök ugyanezt a szöveget kaptam meg, csak más volt az "író" meg az agency neve, és máshonnan kellett letöltenem az application.exe-t. Na erre már a gépem is vijjogott, hogy vírus, szóval egy időre befejeztem a gumtree-s álláskeresést. 

Közben a kis Zigótánk már egy heti lakbérrel lóg, meg a mostanival, de nem is jelentkezett D-nél, hogy mi a helyzet, és nem is tudják utolérni. Amúgy ők meg mennek tengerpartra lakást nézni, olcsóbb a lakhatás, és D onnan is tudja a céget vezetni. Hívtak is, hogy menjek velük, de akkor még azt hittem, hogy a telefonáló egy agency, és aznap akartam bemenni a központba. Szóval ezzel az erővel elmehettem volna a tengerpartra is, és jól is érezhettem volna magam. 

J meg már háromra főz, kettejükre, meg a csóróra, vagyis rám :) Kötelező jelleggel ennem kell velük. Mostanában amúgy szerencsére az a legnagyobb gond a házban, hogy D hangosan közlekedik, és Zigóta tök idióta, de semmi igazán érdekes nem történt, mióta Miténtudomék nincsenek a képben. Brühühü. Ja, de, annyi, hogy itt hagyták a rozsdás bicajukat, odaláncolva, és útban van, de erre azt mondta, hogy majd elviszi, ha akarja. Szóval nem lett jobb fej:)

0 comments:

Post a Comment