Rss

Thursday 11 August 2011

Dögrovás és forradalom

J ugye megadta a hr-es telefonszámát, de az automata mindig azt mondja, hogy ilyen szám nincs. Közben kiderült, hogy holiday-en van, de a főnök sincs benn, szóval egy darabig nem lesz felvétel, amíg vissza nem jönnek. Addig is lesz valahogy.

Az új párral nem hiszem, hogy gond lenne. A lányt elkápráztattam Kokival, szóval ő megvéve. 

Közben itt elkezdődtek a zavargások, amikről én semmit nem tudtam, szóval augusztus 7-én szépen elmentem segíteni D-nek, azaz átmentem pár házba és lista alapján összeszedtem a lakbér. Közel 1500 fonttal sétálgattam nem messze a zavargásoktól. Mikor hazaértem késő este, és megláttam a híreket, hát beremegett a lábam, hogy megúsztam a dolgot. Azért időnként piszok nagy mázlim van. De azért nem akkora, hogy ne betegedjek le, valahol valamit összeszedhettem, mert éjjelre már 39 fokos lázam volt.

A lázam több napig tartott, és a végén már úgy ment a hasam, hogy már azt hittem, a szerveim távoznak belőlem, rémisztően erős fájdalmaim voltak. Egyszer két órát töltöttem a wc-ben, és már ott tartottam, hogy hívom a mentőket, annyira fájtam. Aztán eszembe jutott, hogy talán a meleg jót tesz, behuppantam egy forró fürdőre, és igazam lett. 
Közben a város szinte háborús övezetté vált, gondolom mindenki követte. Itt elég nyugis volt, nem jöttek el idáig, de a közeli Tesconak betörték az üvegét, meg ahova szoktunk járni vásárolni, East Hamben is volt pár tűzeset, de az utcánk az nyugis volt.

V nagyon aranyos volt, csinált nekem bundáskenyeret, vagyis nekem is, mikor mondtam neki, hogy megkívántam, még sütés közben. Addigra már azt hittem érdemes volt ennem, de sajnos ez is kijött:/

A tax credittel kapcsolatban jött egy levelem, hogy hiányzik pár adat, adjam már meg. Hát nem vagytok kapkodó idegbetegek, ha ehhez egy hónap kellett. Szépen elküldtem nekik a kért adatot, és közöltem, hogy azóta felmondtam, remélem nem kavarom meg őket nagyon.

A Tescoból pont jókor kaptam meg a kuponjaimat, így pénz nélkül is tudtam vásárolni. Az úgy van itt, hogy gyüjtjük a kártyára a pontokat, de azzal nem lehet levásárolni, hanem 3 havonta kiküldik a pontokat kupon formájában, és azzal lehet vásárolni. Gondolom ha valaki többet vásárol, akkor x fontonként hamarabb is kiküldik, de én annyit ugye nem költök. Mindenesetre pont jókor jött, mert már nagyon nem volt pénzem, így be is vásároltam.

És találtam egy online, ingyenes angol tanfolyamot is, egyelőre kicsit kusza, a tesztnél meglepően jó pontszámot kaptam, pedig a nyelvtant vagy húsz éve nem vettem át rendesen.

0 comments:

Post a Comment