Rss

Friday 5 August 2011

Koki ül a kertben

Mindig is tudtam, hogy az állatoknak varázserejük van, nemrég Koki bizonyított. Egyszer csak kisomfordált a lábam alatt, és beleütközött E-be, aki eddig magától soha nem beszélt, harapófogóval kellett kihúzni belőle mindent, de most megszólalt, és természetesen elolvadozott a legújabb Houdini csemetétől. Teljesen levette a lábáról a kis sármőr, de ezen én nem csodálkozom, igazi szívtipró a kis plüssmancs.

Zigótánknak sikerült a háztartási szemetet a recycle kukába dobnia, pedig más a színe, és hatalmas piktogrammok vannak rajta, meg mondtuk is, hogy az mi, de ennek lehet beszélni. Egyáltalán hogy jutott el Londonig? Bécsbe indult és itt kötött ki? 

Irtózatos meleg van amúgy, majd' megdöglök. Kokival kimentünk a kertbe picit. Megkapta a hámot, meg kapott hosszúpórázt, hogy ne tűnjön el a susnyásban, és jól megsétáltattam. V persze szintén olvadozott, agyon simogatta. Amúgy tök aranyos volt, először nem mert a fűre lépni, csak szaglászta, és folyton vissza akart menni a szobába, de aztán rájött, hogy ez milyen csudajó dolog, bemászott a kert közepére és ott fetrengett a füvön, amiben szinte eltűnt. Persze fotóapparátot elfelejtettem magammal vinni, de majd legközelebb. Megbeszéltem V-vel, hogy néha lehozhatom a cicát, ő szinte követelte, szóval ebből nem lesz gond :)

A rám szakadt szabadidőben angolozok főleg, meg próbálom kialudni magam, és természetesen cicázok ezerrel. Az angoltanulás nagyrészt sorozatnézésből áll, ahhoz legalább van türelmem, és azzal is sokat lehet tanulni. Melót is keresek, J is adott telefonszámot, végső esetben megyek én is takarítani. A munka nem büdös, csak mindig elmegy az önbizalmam és azt hiszem, semmire se vagyok jó:/ Így elég nehéz munkát találni. 

0 comments:

Post a Comment