Rss

Sunday 28 August 2011

Baglyok a játszótéren

Terminátor pár napra elutazott, így újra csendes lett a ház egy időre. Közben kiderült, hogy mégiscsak a kapott telefonszámmal van a gond, és nem azért nem veszik fel, mert holiday-en van a hr-es. Sikerült felhívnom a hotel központját, és ott megadták a jó számot. 

A játszótéren közben sátrak nőttek, meg felfújható ugrálóvár is lett, és simogatnivaló baglyok meg keselyű is.




Nagyon szép napos idő volt, meg jó sok gyerek. Igazából én is akartam baglyot simogatni, de annyira csak gyerekek voltak, hogy furán jött volna ki. Na majd legközelebb.

És ha már állatok, majdnem megtámadott egy tarantula a minap. Csak azt vettem eszre, hogy mozog egy árny. Hát akkora pók volt, hogy mikor sikerült rátaposnom, kilógtak a lábai a papucs alól kétoldalt. Juj! És milyen gyors volt! Kisebb szívinfarktust kaptam, mikor megláttam. Először bebújt az ágy alatti dobozok közé, de sikerült kipiszkálnom. A lényeg, hogy túléltem, de egy ideig még nem kaptam levegőt. A biztonság kedvéért a tetemet a konyhai kukába dobtam, hátha feléled mégis.

0 comments:

Post a Comment