Rss

Tuesday 23 August 2011

Terminátor és a kert

Az új lakót okosabbnak hittem. Fura, hogy ötször mondok el valamit, de csak hajtogatja a magáét, mintha nem is hallotta volna, hogy mit mondok. Persze ez még nem jelent semmit. J szólt neki, hogy picit halkabban járjon, mert leszakad felettük a plafon. Annyira vékonyak a falak, hogy simán lehallatszik hozzájuk a beszélgetés is.

Vettünk egyfontosban fűvágót, meg metszőollót, hát olyan is. De egy fontot megért kipróbálni. A napelemes lámpa pl tök jól működik. Szintén egy fontért. J-ből és a vásárlásból egy ideig elegem lett, egyszerűen elfáradtam, annyiszor mentem vele ajándékot nézni a másik lányának. Nagy nehezen sikerült kiválasztani, megvettük, szuper, többet boltot nem akarok látni:))

Közben csak elővettem a sufniből a fűnyíró gépet, amire Miténtudom azt mondta hogy rossz, el van törve. Természetesen semmi baj nem volt vele, csak nem tudta, hogy működik. Mondjuk nem erre a fűhosszra találták ki, hanem kisebbre. Gyorsan kipróbáltuk, amíg világos volt, hogy ne zavarjunk semmit. Ott próbálgatom a fűnyírót, mikor egyszer csak kiabálást hallunk kintről, hogy mivel zajongunk. Hát az új lakó volt az. Azt mondja, ez hangosabb, mint a dübörgés. Ó, de kedves vagy. Mert amúgy mi is éjjel 2-kor fűnyírózunk. Bejött a kertbe, hogy ránézzen a gépre, nem mintha az ő kezében halkabb lenne, aztán mikor nem tudott vele mit kezdeni, mondta, hogy akkor nem tud segíteni, és elkezdte a gereblyével tövestül kitépni a gazt, jött a föld is rendesen. Mondom nana, ha ezt akarnánk csinálni, nem a fűnyíróval szórakoznánk, hanem felkapálnánk a kertet. Erre megkérdezi, hogy van-e kapánk. He? Utána gyorsan távozott is, ahogy jött. Nos elég furcsa egy közjáték volt.
Kis idő múlva rájöttem a taktikára, hogyan lehet vele magasabb füvet is nyírni, és cirka egy óra alatt végeztem is, összesen kb 2 óra alatt rendbevágtuk a kertet. J nyeste a szőlőt, V húzkodta a gazt, én nyírtam a füvet, aztán meg összegereblyéztük. Furán néz most ki a kert, olyan kis csupaszcsiga lett :)
Amúgy van alma- és rózsafánk is a szőlőn kívül. De még nem kóstoltuk. Mármint az almát persze. Vagy a szőlőt.

DÉ közben feltette a jó kérdést, hogy miért nem vagyok Jobseeker Allowance-on (munkanélküli segély féleség). Hát jó kérdés, eddig nem is tudtam hogy ezt így hívják, és hogy jogosult lennék rá, nade már mindegy, hamarosan valahogy úgyis lesz munkám. Amúgy amiatt picit morci vagyok, hogy anno nem szóltak, hogy a tax credit tényleg igenis jár nekem, és az nem adójóváírás, máshol tartanék anyagilag. Persze én voltam a hülye, de ha szólnak, hogy én vagyok a hülye, nem lettem volna hülye :)

F amúgy ki van akadva az ürgétől, mert folyton nyitva hagyja az ablakot, amin át aztán betámadnak a pókok, és ő rettentően fél tőlük. Mikor a kertben cigizik, akkor se lép rá a fűre véletlenül sem, a betonnál tovább nem megy, ki lehetne kergetni a világból egy pókkal. Oké, hogy fura, de ő van ott régebben, az újnak kéne alkalmazkodni a régihez. A kertes eset óta ismét dübörögve jár-kel, úgyhogy Miténtudom és Zigóta után itt van most nekünk a Terminátor. Továbbra is nehéz vele beszélgetni, mert csak fújja a magáét, és fújja, mindegy, hogy te mit mondasz. Mondjuk ez legyen a legnagyobb probléma:)

0 comments:

Post a Comment