Rss

Saturday 23 February 2013

Koki a bator lovag

Hat ilyen egy cukorbogyot, mint ez a Koki! Az ugy kezdodott, hogy Lilynek par korme be van szakadva. O amugy az elso macska egesz eletemben (de szerintem maseban is), aki sajat magatol hasznalja a kaparofat. Ilyen macska nincs, es kesz. 
Szoval gondoltam leszedem a torott reszeket, hogy ne csinaljon nagyobb bajt. Lily ezt maskepp gondolta, mar a koromvagashoz is kepzett tengereszgyalogosnak vagy idegenlegiosnak kell lenned, hogy meguszd serulesek nelkul. De ugy dontottem en fogok nyerni, lesz ami lesz. Szoval Lily mar pruszkolt, fujt, morgott, csapkodott es harapott a vegen. En meg probaltam csititgatni, mert mar csak egy picike koromdarab volt hatra, es nem akartam a vege elott feladni. A muveletet a szofa tetejen vegeztuk. Ize, csak a macska volt ott :) 
Egyszer csak betrappolt Koki, felugrott a szofa tetejere Lily melle, olyan hangon kezdett el uvoltozni, mint amit akkor ad ki egy macska, ha a farkara lepnek, nagyon ijeszto volt, es lekevert egy taslit Lilynek. A megdobbenestol csak rohogni tudtam, annyira egy irrealis szituacio volt ez. Kokit lenyugtattam, Lilyvel vegeztem, es minden visszaallt a regibe, senki nem haragudott senkire szerencsere. De meg mindig kuncogok, ha eszembe jut :)

5 perccel a tortentek utan keszult a foto, latszik hogy nincs semmi problema kozottuk:

Koki kedvenc idotoltese tovabbra is a wcpapir gurigak agy/kanape(vagy szofa, picha tudja)/fotel ala belokdosese, hogy aztan a hulye kiszolgalo szemelyzet emelgesse oket kiszedes celjabol. Annyira cukker, ahogy megfogja oket es hurcibalja magaval :) 

Lily meg egy kis fingo- es zabagep. Egy kis budibogar. Ulunk a kanapen, nezzuk a mentalistat, aztan hirtelen egyszerre fordulunk hatra, hogy megsimogassuk a szag forrasat. Mindig azt kell ennie, amit epp Koki eszik, folyton kiturja a tanyertol, es orakon at csamcsog. Koki vegez ot perc alatt, de o vagy husz percig eszik es eszik es eszik, kicsit nyavog, korbemaszkal a lakason, aztan eszik meg egy kicsit, es kozben tilitoligatja a tanyert is, hogy ejjel is felebredjunk arra, hogy o epp taplalkozik. A nap jelentos reszen a kanape/szofa tetejen tolti osszegombolyodve, de reggelenkent mar neha feljon az agyra Koki moge, simogatasert nyavogva. Simon amugy rem buszke arra, hogy Lily imadja a mezes-marmite-os (es tejes) teajat. Sajnos tenyleg. Ahogy felteszi a vizet forralni, mar ott is van a konyhaban a kicsike, es nyavog, es koveti minden mozdulatat, utana meg ahogy kesz van, az olebe telepszik, es probal kunyeralni. 
Egyebkent hatarozottan megtiltottam Simonnak, hogy az asztal mellett etesse barmelyik macskat is, de mivel Lily a kunyeralos, igy foleg ot. Ha kajat akar neki adni, tegye a tanyerjaba es kesz, de nincs tanyerrol etetes. Ezt persze mindig fel kell emlegetnie, na nem nekem, Lilynek, hogy pl: "jaj hat nem adhatok neked a teambol, bar szeretnek, de a mami megtiltotta". Ilyenkor ugy fejbecsapnam :)

2 comments:

Ziebi said...

Wáhááh, nagyon röhögök :D

KArmot vágni próbálj meg esetleg úgy hogy ha van olyan, hogy ellazulva feszik az öledben vagy melletted, félixnek én úgy vágom a karmát és dorombol hozzá. :D

Ypszi said...

Mindig felalomban probalom letamadni oket. Koki jobban hagyja magat, altalaban csak az utolso labnal fogy el a turelme, de Lily nagyon utalja. Mondjuk igy is eredmenyesebb vagyok, mint aki a menhelyen dolgozott, o csak ket karmot tudott levagni egyszerre :)

Post a Comment