Rss

Friday 15 February 2013

Most kene szabira mennem,

mert az 7 orat fizet naponta, en meg sokszor mar delben vegzek, olyan keves tennivalom van, de atlag 1kor mar mindennel kesz vagyok, ritkan tudom jobban elhuzni. Mert ugye itt oraszamra fizetnek, ha hamarabb vegzek, akkor bizony kevesebb a penz. Ez az atka annak, ha jo vagy, es gyorsabban dolgozol, mint mas. Raadasul tobbszor kaptam 3 nap offot egy heten, igy tenyleg alig van oraszamom. Remelem kesobb fellendul az uzlet, mert a fizum tenyleg nyuszifule.

Benn amugy Jordi egyre szemtelenebb, egyik nap cetli nelkul akart berakni valamit a hutobe, en szoltam neki, hogy ne felejtse el a cetlit, erre kozolte, hogy majd en rarakom, es laza mozdulattal bevagta a cuccot a hutobe. Hat bazmeg, nem vagyok en senki szolgaja. Meg szo nelkul kitur a helyemrol, arrebb taszigalgat, amit meglehetosen utalok. Allok a hutoajto elott, mert ugye be van epitve az asztalba, es nem szolna, hogy kell neki valami onnan, csak kinyitja az ajtot, jol terdenvagva vele. Ilyen kedves. Sekou majd beszel vele, de nem lesz ennek jo vege, ha igy folytatja. Es 4-5 honap utan is alapveto hibakat csinal, de ha szolsz neki, akkor ingerulten, amolyan baszodjmeg hangnemben kozli, hogy o csinalja a sajat dolgat, te is csinald a sajatod. Szuper vele dolgozni.

Jaj, amugy tobbszor is azt almodtam, hogy egy vagon penzt nyerek a lotton (200millio fontot! az lehet mondjuk, hogy ket vagon), es olyan szepen megalmodtam, hogy mire koltok, hogy a barataim es a sajat eletemet megvaltoztatom. Cudar egy dolog volt felebredni, plane, hogy annyira eletszeru volt az egesz, hogy felebredes utan is meg abban a tudatban voltam, hogy en bizony rendelkezem azzal az osszeggel. Aztan korulnezek, es radobbenek, hogy ez nem az a kegli, amit vettem a nyeremenyembol, es sirni akarok.

A cukormentes eletet tobbe-kevesbe sikerul betartani. Melohelyen csak gyumolcsteat iszom, sajnos alapbol nincs olyanunk, szoval vennem kellett, de annyira nem draga. Itthon atlagban csak egy kavet iszom, amihez feleannyi cukrot hasznalok, mint regebben. Minden nap salatazom, hozza virsli vagy mas apro husika, es rendithetetlenul eszem az almat, kiloszamra, mert azt szeressuk. Remelem lesz is eredmenye. Igazabol meg eletemben nem fogyoztam, sose voltam ra kepes, ezert nem is nevezem ezt annak, marad az egeszsegesebb eletmod cimke :)

Ja es bocs, rem lusta voltam az utobbi hetekben, ezert tunedeztem elfele.

4 comments:

Ziebi said...

Jaj de jó hogy jelentkeztél. :)

Büszke vagyok rád amiért tolod a diétát, de izééé...szóval ugye most én is csökkentett szénhidrát diétán vagyok, és rájöttem hogy az alma pl. meglepően sok cukrot tartalmaz. Persze jobb mintha kiskanállal ennéd a kristálycukrot, de nekem pl. beleszámít nagyon is a napi CH fogyazstásomba.
Na de majd beszélünk. Ugye? :)

Ypszi said...

A gyumolcscukorral most nem foglalkozom. Meg is bolondulnek ha cukros lennek es kene szamolgatnom.

Ugye! :)

Unknown said...

Ügyi vagy, jól csinálod! Csak igy tovább, tartsál ki! :)

A ciccel mi van? Irhatnál róla! A munkahelyen meg majd minden a helyére kerül. Biztos látja más is a munkatársad hibáját. Te csak csináld a magadét, ne is törédj vele, bár elhiszem, hogy bántó a viselkedése. De fel a fejjel! :) Itt is tartsál ki! :)

Ypszi said...

Draga Csilla, azota ujabb fejlemenyek voltak a draga kollegammal, mindjart meg is irom.

Cicakrol majd lesz beszamolo, csak most mas van soron :)

Post a Comment