Rss

Friday 22 February 2013

Malnale, vagy nem

Szoval egy hete ejjel nagyon forgolodtam a gyomrommal, sehogy sem birtam aludni, es csak nem tudtam meguszni a nagy porcelanistensegekhez valo imadkozast, mikor is kemenyen el kellett gondolkodnom, hogy mikor ittam en malnalevet, de mivel semmikor, igy eleg gyorsan rajottem, hogy az a kozel ket decinyi piros lotty bizony marha sok hemoglobint tartalmaz. De mivel ejjel volt, meg hamarosan kelhettem, hogy menyjek a dolgozoba, meg lusta is voltam, meg mar a gyomrom is jobban lett, igy szepen visszafekudtem alukalni.
Masnap azert csak nem hagyott nyugodni a dolog, megszolalt a kesleltetett veszcsengom (messze hires vagyok arrol, hogy a vedelmi mechanizmusom kereteben altalaban joval kesobb ijedek meg, mint ahogy az esemeny tortenik - kiveve ha pokot latok), igy melo utan elmentem a korhazba, hogy deritsek ki, hogy ez mi a fene. Ugy 2.5 ora utan talalkoztam csak orvossal, de onnantol mar gyorsan mentek az esemenyek, vert vettek, vizsgaltak amit tudtak, es jo hir, hogy nem a gyomrom a malnale forrasa, es nincs folyamatos es nagy mennyisegu malnaleszivargas a szervezetemben. De. Szepen elhuzok a haziorvoshoz, aki nagyon gyorsan el kell hogy kuldjon endoszkopiara, mert bizony korbe kell nezni. Ezt ott es akkor ok nem tudtak megcsinalni sajnos. Nem mintha ugralnek oromomben, hogy juj de jo, endoszkopia, mar miota ezt kerem karacsonyra, es vegre megkapom! De hat azert jobb lett volna hamarabb megtudni hogy mi a tok ez. Ja nem, azt sem ettem :)
Amugy kozoltek, kicsit lehordo hangnemben, hogy ha megint elofordul, azonnal korhaz, nem varok egy orat sem, nemhogy egy napot, megertettem-e. Nem mertem nem bologatni.

Haziorvoshoz csak keddre kaptam idopontot, aztan o majd ad egy papirt, amivel el kell bandukolnom a korhazba, es nagyon kedvesen kervenyezek egy vizsgalatot, kitudja mikorra. Szoval folyt.kov. majd akkor :)

0 comments:

Post a Comment