Rss

Saturday 23 February 2013

Nem hianyzo veszteseg

Elmult ket het azota, hogy elkezdtem en a franya kevesebbcukor eletmodot. Es hat be kell valljam, van eredmenye. Mindenhonnan fogytam atlag 2 centit, de csipobol pl 4-et. Ket het alatt. Es egy percet sem tornaztam (szegyen ide meg oda). 

Nem nagyon gyotortem meg magam. A reggeli sutimrol (pain au chocolat frangipane-nal belul meg felul, kis mandulaval megszorva, porcukorral a tetejen, ami igazabol nem is porcukor, elolvastam a cimkejet, nagyresze rizsliszt, nincs is benne cukor :D) nem vagyok hajlando lemondani. 7kor be is nyomom a melohelyen, ertelemszeruen elmarad, ha offos vagyok, helyette alszom. Ilyenkor megiszom a kavemat is (nem amikor alszom!), amibe kevesebb kavet is teszek mar, hogy kevesebb cukorral tudjam meginni. Ha nagyon akarnek meg inni, az mar csak izesitetlen gyumolcstea. Benn mar nem szoktam enni, kizarolag csak ha rettentoen megehezem hirtelen, es nem birom ki otthonig, de ez ritka.
Otthon ugy 2 korul (mivel mostanaban 1 elott vegzek) jon az ebed, ami egy hetig salata volt, most sult csibefalat sult hagymakarikaval (sutoben sult, nem olajban), es mezesmustaros salataontet. Atlag 3-3 darabka. Nem sok, de nem vagyok nagy etvagyu. Altalaban estenkent jon ram a zabalhatnek, de csak ragcsalni van kedvem, nem vagyok ehes. Na ekkor jon az almakommando. Vagy narancs, vagy joghurt, de semmikepp sem normalis kaja. 
Azert ket het alatt egyszer vettem kolat is, es mikor Jordi nekemugrott, beficcentettem egy kis mekis szendvicset is az ijedtsegre, na meg loreal (=mert megerdemlem). 

Amikor kikoltoztem ide, akkor is folyamatosan fogytam, pedig mikor 2x3 honapig nem volt allasom, vagy epp fel evig betegallomanyban voltam a migrennel, es egesz nap csak a gep elott ultem, es foleg sult krumplit zabaltam, mert az volt a legolcsobb (cirka 2kg 1 font), akkor is csak fogytam. Aztan jott a hulye gyogyszer, attol michelinbaba lettem, meg haromhetes vizihulla, na nem szinugyileg, hanem puffadasilag, es mindent elrontott. De most ugy nez ki, vegre ujra a sajat formamba kerulhetek. Hippije. Vagyis ahogy a bruszvilisz mondana:





0 comments:

Post a Comment