Rss

Saturday 22 December 2012

Dokihoz jaras

Az van, hogy az istennek se vagyok jobban. Egy-ket napig ugy tunik, hogy vegre javulo tendenciat mutatok, de akkor hirtelen rosszabb lesz minden. Doki szerint benyeltem egy bacit (erre kaptam az antibiotikumot, ez elmeletben mar kilove), meg legalabb ket kulonbozo virust. Az egyiktol fajt a torkom, meg fojtogatnak a nyirokcsomoim, a masiktol meg rohangalok a wcre szabalytalan idokozonkent. Kaptam poritalt, hogy rendbehozzuk a viz- meg so- meg mittudomen meg milyen haztartasomat. Elmeletben ket zacsival kell meginnom egy nap, plusz hanyas utan, hogy potoljuk az elvesztett folyadekot. Na a gond az, hogy bar a szaga jo, az ize fortelmes, tok olyan mintha sos vizet kellene innom, ergo fel deci utan rogton rohantam kidobni a taccsot. Szoval most az van, hogy barmit eszem-iszom, nem marad meg bennem, se gyumolcs, se leves, se piritos, se semmi, ellenben mar vereset hanyok, annyira meg van eroltetve a szervezetem. Van ujabb idopontom dokihoz, de ha ez igy folytatodik, hamarabb berohanok a korhazba, mert mar nagyon elegem van. Az egesztol total ki vagyok keszulve, faradt vagyok, de kegyetlen modon, napkozben foleg csak szundikalok, mert masra nincs erom, allandoan szedulok, de durvan porgetik am a korhintat, este meg foleg azzal vagyok elfoglalva, hogy rosszul legyek, es megszabaduljak mindentol, amit aznap sikerult magamba eroltetnem. Nagyon nem moka.

Elmeletben 28-an mehetnek vissza dolgozni, de igy nem tudom mi lesz belole. November 22 ota osszesen egy napot dolgoztam. Eloszor ugye ket nap szabi, utana meg ez a nyomorult betegseg. Mindig van valami :/

0 comments:

Post a Comment