Rss

Saturday 22 December 2012

Szabi

Az elso napomat vegig aludtam, nagyon szuksegem volt mar ra. De aztan osszekaptam magam es ugyeket inteztem. Peldaul a tax code-omat szepen visszaallitottak a regire, ami nem jo, mert szart se kaptam legutobbi fizukor, gyonyoruen levontak azt is, amit legutobb nem. Kiderult, hogy a Hotelcare nem jelentett ki. En ugyan megkaptam a kilepo papirokat, de az adohatosag nem tudott rola, igy papiron nekem ket munkahelyem volt. Elmondtak mit kell csinalni, de addig is visszaallitottak bemondasra. Szuper. 

Voltam evertekelesen is a dokimnal. A bipolaris dolog miatt kell csinalni ilyet, egy orat tartott, de meg olyanokat is kerdeztek, hogy mennyit gyalogolok naponta, tiszta eletmod kviz volt. Majd lesz vervetel is, amit elso korben elbasztak, mert kaptam idopontot, visszamentem akkor, es kiderult, hogy ott nem is csinaljak meg az egeszet, mert ket teszttel ok nem foglalkoznak, szoval mindenkepp el kell mennem mashova is, ahol az egeszet is megcsinaljak akar, ergo nem szurnak ketszer. Ez elegge nem jott jol, mert elotte 12 oran keresztul nem lehetett enni-inni, max vizet, de en olyat nem, mint az allatok, pfuj. A vervetel egyebkent azert fontos, mert a bipolaris bogyoim nem egyszeruek, es komoly mellekhatasai lehetnek, szepen osszekavarhatjak a kis szervezetem, idonkent le kell ellenorizni, hogy minden rendben van-e. Szoval vegul kaptam egy telefonszamot, hogy kerjek idopontot a vervetelre. De ezzel aztan varni akartam, mert ahogy jobban lettem par napra, megint elkapott a megfazas, es azon tul akartam lenni a lecsapolaskor.

A lakaskereses hamar eredmenyt hozott, es az agency sem csak vakarta a segget, marha gyorsan dolgoztak. Egy het alatt megvolt minden, szerzodestol a kulcsatadasig minden. Persze az egeszet akkor hittem csak el, mikor atvettem a kulcsokat. Mondjuk a Paul ramhozta a fraszt, mert a work reference-t nem adtak le idoben, ennek ellenere az ugynokseg elfogadott mindent sajat szakallra, de aztan nagyon izgultunk, hogy idoben megkapjak. Eloszor a manager talalta ki, hogy o nem biztos, hogy adhat ilyet, beszel a kozponttal, aztan kozoltek, hogy egyik nap bemehetek erte, kinyomtatjak, alairjak, holott egy email eleg lett volna, aztan meg jo hogy nem mentem be, mert kozoltek, hogy a kozpontban van egy foszer, aki csak ezzel foglalkozik, vele vegye fel az ugynokseg a kapcsolatot. Na innen szerencsere mar sima ugy volt, de egy hetig elpingpongoztak velem, es sajnos en voltam a labda. 

A kulcsatadasra mar boronddel mentem, mert az iroda kozeleben van a lakas. Igy rogton ide tudtam hozni par aprosagot. Aztan elmentem a tescoba bevasarolni, mert olyasmibol hianyt szenvedtunk, hogy edeny, meg ilyesmi. Azt is mar rogton az uj kecoba vittem, aztan otthon folyamatosan pakolasztam, szanaltam. Mar az elso ejszakan itt aludtunk. En altalaban marhara nem tudok aludni idegen helyen, de itt relative hamar elnyomott az alom, es nem is aludtam rosszul. Meg ket napunk volt a nagy koltozes elott, Ben segitett a ceges autoval. De meg elotte ejszaka elhoztuk a cicakat is, hogy mar itt legyenek a nagy felfordulaskor. Tiszta idegbeteg voltam, mig ide nem ertunk, allandoan olyan tevkepzeteim voltak, hogy valahogy kiszabadulnak a hordozobol, es szejjelszaladnak az uton. Teljesen paranoias vagyok, ha roluk van szo. 

Cicak hoztak a papirformat. Koki rogton felfedezokorutra ment, mindent korbeszimatolt, Prucsok meg elbujt a konyhaban a szekreny ala, mert hianyoznak a lecek onnan. Szerencsere ami nem hianyzik, az meg leveheto, igy konnyen ki lehetett guberalni, es csak kicsit lettem pokhalos. 

A koltozesre picit jobban lettem, de masnap mar megint jol lebetegedtem. Nagyon hamar ossze/ki/le/be/felpakoltunk. Jol ki is melegedtem, tuti ez tett be, jol kimelegedtem, es bekapkodhattam a hideg levegot. Megint.

Mivel internet meg nincs, de anelkul ugye elni nem lehet, igy a telefont modemkent hasznalva megosztottam az internetet rajta, amit wifivel meg fogok a pc-n. Annyira hu de buszke voltam magamra, hogy ihaj. Nem egy nagy cucc, de azert en remesen orultem neki, hogy megoldottam a szitut. 

A masik jo hir, hogy Prucsok hamar megbaratkozott Simonnal. Elso ket nap meg folyton elbujdosott, aztan jott ismerkedni, kesobb meg mar kozottunk csucsult filmnezeskor. Ez azert tok jo, nem kell szenvedni a szocializacioval. 

0 comments:

Post a Comment