Rss

Saturday 22 December 2012

K1

Na a szombati melyvizet tuleltem, de iszonyat mod fostam, hogy valamit elszurok, elegetek, felrobbantok, eltorok, mittudomen. Mivel nem hagytam eselyt az ejszakai buszoknak, hogy kessek miattuk, mar negyed 5kor benn voltam, de nem sikerult megusznom, hogy ne szolitsanak le. Hat hajnali 4kor nincs jobb dolguk az embereknek, mint csajokat felszedni? Hihetetlen.

Mindent sikerult megcsinalnom, semmit sem rontottam el, es csak egyszer volt kis keslekedes a croissant-nal, szoval minden jol ment, es idoben, de azert fel2 helyett 4kor vegeztem. Hiaba na, hianyzik a rutin meg. Jordi atment bunkoba, allandoan csapkodott, meg idegbeteg volt, raadasul veletlenul sem segitett volna be egy picit sem. Ha sipol a suto, hogy kesz a cucc, es a K1-es nincs ott valamiert, mert lenn van dolga, es oda nem hallani a sipolast, akkor aki ott van, az szepen kiveszi a cuccot. Allandoan ezt csinalom, mikor Jordi a K1-es, de nekem egyszer sipolt csak a suto, mikor nem voltam ott, es baszott kivenni a cuccot. Elhallgattatta a sutot, hogy ne zavarja a sipolas, es bennhagyta a pizzat szepen. Nekem meg volt egy rossz sejtesem, es felszaladtam megnezni, meg szerencse, kulonben kitudja mikor lett volna kiveve. Az a jo, hogy par perc nem art a pizzanak, igy nem volt ebbol gikszer. Amugy hiaba vegeztem negykor, igy is hamarabb vegeztem nala. De minden nap. Mindegy milyen pozicioban vagyunk, hamarabb vegzek nala, mert annyira szervezetlenul dolgozik, hogy szepen elfelejt dolgokat, osszevissza csinal mindent, mindig mashogy, igy nem jon a rutin, mert nincs mit megszokni. Es allandoan panaszkodik, hogy mennyi a munka. Pedig ha parszor hallgatott volna ram, akkor sokkal hamarabb vegezne, de hat nem.. akkor meg ne csodalkozzon.

A hajnali buszozassal az meg a gond, hogy az egyik lakotarsam is azzal a busszal szokott utazni, es ilyenkor hallgathatom hosszu perceken keresztul a keseru nyavalygast, hogy igy nincs penz, ugy nincs penz, hogy feketen dolgozik, marha sokat, de alig kap lovet, persze mikor osszejott volna egy kiszamithato, bejelentett munka, szabadnappal, meg kevesebb es egyszerubb munkaval, akkor inkabb a feketet valasztotta, annak ellenere, hogy onnan meg egy fityinget se kapott, igy fogalma sem volt, hogy kifizetik-e majd rendesen. Mert ugye az szokas a fekete melonal, hogy kozlik hogy ennyit kapsz majd, aztan fizunapkor valahogy nem annyit kapsz, kidolgozod a beled, ehberert, es meg az igert penzt sem adjak meg, mert ugye mit tudsz tenni azon kivul hogy nyelsz egy nagyot? Minden reggel ugyanazt a lemezt hallgatni veg nelkul, valahogy faraszto, igy a hamarabbi buszhoz igyekszem menekulni. Inkabb benn vagyok fel5kor, vagy hamarabb, de az idegrendszeremnek tul sok ez a panaszaradat. 

Hajnalban amugy menetrendszerint kettot latok meg, es nagyon kell koncentralnom, hogy idoben szalljak le a buszokrol. Roppant megterhelo, osszetett feladat ez ilyen krva koran, jaj.

Egyik nap szabalyosan osszevesztem Jordival, mert megkertem hogy dobja ki a majonezes-tonhalas kevereket, mert nem tarthatjuk meg egy napnal tovabb, ez erzekeny tema, nem akarunk senkit megmergezni, erre masnap kiderult, hogy nem hogy nem dobta ki, de meg fel is hasznalta, es egyszeruen nem ertette, hogy mi a bajom. Pedig mar nagyon sokszor befogom a szamat, ha latom hogy rosszat csinal, majd neki lesz rossz kesobb, de azert nem hagyhatom, hogy megmergezze a vasarlokat. 

Par nap utan bealltam 2re, akorul vegeztem minden nap. Sehogy sem sikerult fel2kor, mindig volt valami, ami kozbejott, pedig sokszor jol alltam idoben. Az egy het K1 csak egy szabadnappal nagyon huzos volt, mar a harmadik napon hullafaradt voltam. Fizikailag rettentoen megterhelo ez a pozicio, tobb orat is dolgozom ilyenkor, szoval rendesen leszivja azt a keveske energiamat is. A vegen mar nem 7 korul mentem agyba, hanem ahogy hazaertem. 

A het utan volt par nap, amikor a regi poziciom csinaltam, de nem usztam meg a koran kelest, mert Jordi hivott, hogy mi a riasztokod, hatterben eszeveszett vijjogassal, mert elfelejtette az egy het alatt a kodot, beprobalt persze tobbet, es nem talalt. Hihetetlen a srac. Az is vicces volt, mikor vasarnap majdnem elfelejtett rendelni az egyik szallitotol, mert o ugy gondolta, hogy akkor nem lehet. Holott ki van cetlizve az irodaban, hogy melyik cegtol mikor lehet es nem lehet rendelni. De egyszeruen nem figyel, nem ir fel semmit, aztan csodalkozik ha lebasszak.

0 comments:

Post a Comment