Rss

Wednesday 26 December 2012

Prucsok nem eszik :/

Abszolut elhuzodik a kaja elol, mintha valami undorito, megalazo dolognak tartana az evest. Mindig is picurka volt, igy ez a par nap is rendesen meglatszik rajta, kis csontika lett. Foleg akkor gaz, mikor simogatom, szinte szurja a kezemet a csontjai :/ 
Nemreg sikerult beleeroltetni par falatot, de rendesen megkuzdottem vele. Tudjatok, mintha gyogyszert adtam volna be neki, 3 kezzel lefogni, masik harommal szajat nyit, falat bedob, gyorsan osszezar, majd osszeszedegettem az oldalra kinyomott darabkakat es kezdhettem elolrol. A szaftot rakentem a szorere jol, igy azt lenyalogatta.
Azt nem tudom, hogy iszik-e, mert nem allok ort a talkanal, de remelem azzal nincs gond. Holnap megprobalom osszepreselni a kajajat teljesen, es a pepet valahogy megetetni vele.Azt hiszem van valahol fecskendom. Ha a helyzet nem valtozik, el kell mennunk allatorvoshoz :/

3 comments:

Ziebi said...

Jaj. :(
Majd értesíts hogy van a cila.

Ypszi said...

a beleeroltetes ota hanyt egy hatalmasat, kaja nem volt benne, de nagyon sok viz vagy mi igen.. lehet elotte ivott sokat, mert a talka mellett hanyt, ahogy elozoleg is.. holnap meg megfigyelem, de legkesobb 27en allatorvoshoz megyunk, 28an nekem van jelenesem dokinal, utana meg remenyeim szerint mar dolgozgatok, de Si itthon lesz, ha vmi speckot kell csinalni a cilaval..
de amugy nem tunik betegnek, kicsit zsortolodosebb, meg tobb idot tolt a kanapen, nem csak a nap 95%at, hanem 99et.. de dorombol, meg a kis kocossagan kivul nem tunik betegnek..

ennek ellenere szenne aggodom magam, mivel az allataimmal nagy szerencsem volt, nem kellett veluk orvoshoz rohangalni, ha megis menni kellett, akkor ott nagy baj volt, na ezert vagyok mar tiszta idegroncs :/

Ziebi said...

Amig dorombol adig talán nagy baj nincs, lehet csak elcsapta a hasát, plusz még ugye új hely is, lehet benyalt valami eddig ismeretlen bacit. agyon jedizem magam, teljesen átérzem, én már attól beteg vagyok ha valameliyk öklendezik, rögtön a legrosszabbat vizionálom :(

Post a Comment