Rss

Saturday 22 December 2012

Idegbaj

Biztos a betegeskedes hozza ki belolem a furiat, de minden idegesit. Vagyis en ugy erzem, hogy okkal zavarnak dolgok, de igazabol nem vagyok biztos benne, hogy totalisan igazam van. Vagy legalabbis nem mindig. Mivel a kaja nem marad meg bennem, lehet hogy a bipolaris gyogyszereim sem ugy dolgoznak, ahogy kellene, es ez van hatassal ram.

De idegesit, mikor Simon kozli, hogy ne csinaljak semmit, majd o elmosogat, beaztatja az edenyeket, es aztan ket napig ugy vannak hagyva, es mikor en megcsinalom, mert nem nagy ugy, akkor le vagyok teremtve, hogy de hat o mondta, hogy o majd megcsinalja. Hozzateszem, osszesen ket tanyerunk van, ket poharunk, ket bogrenk, edenybol se vettunk huszat, szoval veges a keszlet mennyisege.
Idegesit, hogy ket doboz tej van felbontva egyszerre. 
Idegesit, hogy egyaltalan nem evett a baconbol, amit ket hettel ezelott vettunk, es mindjart lejar, de maris vett masik ket csomaggal.  
Idegesit, hogy minden vacsi utan megeszik egy zacsko csipszet, mert az legalabb egy font, es a kajan kivul mason nem nagyon tudunk sporolni, es nem vagyunk milliomosok. 
Idegesit, hogy kozli, hogy nekem hoz valamit, erre megeszi, kerdezes nelkul, en meg kesobb kereshetem, hogy hol van, szovateszem, potolja, es megint megeszi, mivel en nem ettem meg, mert felretettem kesobbre. 
Idegesit, hogy reggelente felebreszt, mikor elmegy dolgozni, hogy elkoszonjon, holott en meg szeretnek aludni. 
Idegesit, hogy fel7re van beallitva az oraja, amire nem kepes felebredni akar fel oran keresztul se, aztan mikor felebred, visszaalszik nyolcig, utana anyazik, hogy mennyi az ido, de azert visszafekszik tizig, es anyazik megint, es felkel, es valahogy ugy elbassza az idot, hogy csak delben megy be dolgozni. 
Idegesit hogy 10-11-re er haza este. 
Idegesit, hogy ejjel nekilat masfel oran keresztul fozni, es tovabbi egy ora, mig megeszi, ahelyett hogy csak bedobna a krumplit a sutobe. 
Idegesit, hogy sajtot tesz a teajaba!!!! 
Idegesit, mikor hazajon, es erzem rajta a sorszagot, mert mindig keson jon, es nem hiszem el, hogy sorozni volt ido, idoben hazajonni meg nem, arrol nem beszelve, hogy az is penz. 
Idegesit, hogy ha megkerdezem, mit csinal masnap, azt kezdi el meselni, hogy mit csinalt aznap, es hiaba teszem fel meg egyszer a kerdest, neki vegig kell mondania, de igazabol konkret valaszt igy sem kapok. 
Idegesit, hogy ha megkerdezem, miert er haza mindig keson, olyan valaszokat kapok, hogy hat masfel oraval kesobb indultam, mert elmosogattam es nadragot kellett cserelnem (masfel oran keresztul???), ami egyszeruen nem valasz. 
Idegesit, hogy azt mondja, itthon lesz egesz delutan, de megiscsak este tizre er haza, es elfelejt szolni, hogy a szabadnapjan is dolgozni fog.  
Idegesit, hogy egy max ket oras ut bevasarlassal egyutt, neki 7 orajaba kerul, mert meg "beugrott az Asdaba" is. 
Idegesit, hogy vett lapatot a macskaalomhoz, mert csak 75p volt, holott van lapatunk, de hatha eltorik, bar az elmult tiz evben egyet se tortem el.

Szoval idegbeteg vagyok, de remelem csak a betegsegtol, mert idegesit, hogy minden idegesit.

0 comments:

Post a Comment