Rss

Saturday 22 December 2012

Oktober vege

Na oktober vegen tartottunk. Nekem mar rendesen kezdett elegem lenni az olyan lakotarsakbol, akik vagy orakig nezegetik magukat a tukorben, vagy magukra zarjak az ajtot, mikozben azert jol hallhatoan epp oromet okoznak maguknak. Persze nem ezert volt ugye elegem, ez csak plusz informacio.

Sikerult megint talalkoznom tesommal, itt voltak Londonban a pasijaval. Persze Simon hozta az igazi pasi format, veletlenul sem volt egyszeru osszehozni a randit. Vartuk egy pubban, de kiderult hogy o mashova ment, aztan mi atmentunk oda, mikozben o meg atjott oda, ahol eloszor vartuk, es mivel igazi angol, igy ha pubba megy, ott inni kell, szoval bo fel orat kergettuk egymast, mire vegul osszejott a boldog negyes. Halalra zabaltuk magunkat, es jokat dumaltunk, kar hogy nem tudunk surubben talalkozni. 

Az a het ilyen is volt, ket nappal kesobb Mariannal sikerult osszejonni egy kis idore, ot is nagyon regen lattam mar, nagyon jo volt ujra beszelgetni kicsit, vegre eloben. Jo hirekkel is szolgalt, a fia Wing Tsun oktato lett, es indit is egy osztalyt hamarosan, es ez engem nagyon erdekel, mert nagyon nagyon hianyzik a kungfu, iszonyat jo volt regen jarni, bar mar sokkal oregebb vagyok, nem tudom hogy menne.

Hogy munkahelyrol is beszeljek, Jordi marha idegesito, utalok utana dolgozni, mert nem tolti fel rendesen a dolgokat, maszkalhatok le-fel a cuccokkal, amit neki kellett volna felhozni/felvagni/osszekeverni. Altalanosan egy oraval tobbet vagyok benn, mikor utana dolgozom, bosszanto. 

Es megtortent az annyira nem vart fordulat, az uj manager, Barbara berakott K1-be oktatni. Lesz ket teljes napom, mig masnak egy hete volt. Kedd-szerdan betanulas, aztan elso napom a szombat lesz elesben, a legnehezebb nap, szoval melyviz, es egy hetig nonstop en leszek a K1, vagyis kelhetek hajnali fel3kor, hogy 4 ejszakai busszal 5 elottre beerjek. Nem izgultam kicsit sem, csak be voltam fosva.

0 comments:

Post a Comment