Rss

Thursday 25 October 2012

Naprakeszseg

Annyira kedves lakotarsaim vannak, kerdes mar csak az, hogy az, akivel eddig talan egy mondatot beszeltem, megis mi alapon faszkalap velem? Vagy ugye barki massal?
Ejjel egykor szokas szerint a furdoszoba ajtora ebredtem, de most volt erom felkelni es feloltozni, hogy elkapjam az illetot. 
- Te figyelj, azt az ajtot teljesen csendben be lehet csukni, mi lenne ha megprobalnad? Nem szeretnek meg egyszer felebredni ra.
- Ejjelenkent csak egyszer hasznalom a furdot, ma mar nem fogsz ra felebredni tobbet.
- De minden ejjel felebredek ra.
- Ja persze - es ezzel behuz a szobajaba.
Reggel 5kor, mikor meglattam, hogy az ajtajuk resnyire nyitva, legszivesebben beosontom volna, megalltam volna az agynal, aztan jol megraztam volna, hogy EBRESZTOOOOOO! Aztan ott hagytam volna a fenebe. De en nem vagyok ilyen. Bar egyszer lehet fejbebaszom egy magassarkuval.

Benn van egy kis kaosz. Meg hetfon jeleztem, hogy a beosztas szerint senki nem helyettesit szerdan es penteken, en marpedig offos leszek, nem jovok be, mar nagyon hianyzott ez a kis piheno. Ah, de biztos van valaki, ne aggodjak. Erre kedden kapnak eszbe, hogy jaj tenyleg nincs senki, es kezdenek vad telefonalgatasba. 
Egyebkent meg a kis hobbitot ki fogjak rugni, mert remesen ostoba, de jozan paraszti esze sincsen, mikor a vendeg ott mutogatja hogy azt a sarga izet szeretne, az istennek nem talalja el a termeket. Mar csak azt nem ertem, hogy miert vettek fel? Hat ez nem olyan dolog, ami nem latszodik elsore.. na mindegy, nem az en dolgom.

Amugy latszik, hogy faradt voltam. Tegnap (igen bakker, naprakesz lettem!) az elso offomon bar fel 10re volt beallitva az ora, csak delutan negykor kaszalodtam ki az agybol. Ennek oromere olyan hulla almos voltam, hogy asitaskor megmagyarazhatatlan vakuum keletkezett a legterben, a fizikusok azota is vakarjak a fejuket. Ma mar volt energiam takaritgatni, meg elmosogatni a tobbhetes szennyes edenykeimet, meg mosni vegre, meg ilyen csacskasagok.

0 comments:

Post a Comment