Rss

Sunday 21 October 2012

Jonnek-mennek

Van egy lakotarsam, akit nagyon kedvelek. Egy irto aranyos, rendes srac, soha semmi gond nem volt vele, ha esetleg megis hangosan sikerult csinalni valamit es szoltam neki, nem visszaszolas volt a valasz, hanem csend, sot, egy bocsanatkeressel megspekelve. Azert vannak itt rendes lakok is, csak epp ritka, meg hat ok unalmasak :) Na a srac miota kinn van, egy normalis allast nem talalt. Dolgozott tobb helyen is, de nem volt bejelentve sehol sem, ehberert dolgoztattak neha joval tobb mint 12 orat, aztan ki se fizettek rendesen. Beszelgettunk kicsit, es mivel eredetileg sefnek tanult, szoval a konyha az nem egy idegen bolygo szamara, ugy dontottem, hogy beajanlom, hatha. Es a manager mar kerte is a nevet, es egy het mulva mar dolgozott, es azota is dolgozik, es tetszik neki, en meg hiperboldog vagyok, hogy segithettem. Mert en ilyen borzasztoan torzlelku ember vagyok am, hogy segitek masoknak. Nem is tudom hogy tudok aludni ejszakankent. Remes.

Persze van uj lakonk. Neki is szulinapozassal kellett kezdenie, ergo teljesen normalis, hogy ejfel utan reszegen jon haza, hangosan, majd nekimegy mindennek, nekivagja a taskajat a falnak, a radiatornak, ami csak az egesz hazban klingol utana meg fel oran keresztul, azt hiszem talan A-mollban. Szoval mikor mondtam neki kesobb, hogyha lehet,ezt a kozlekedesi format ne rendszeresitse, az volt a valasz, hogy de hat szulinapja volt. Kar hogy szulinapomkor nem fogadtam fel egy vonosnegyest vagy egy olyan vicceskalapos mexikoi zenekart, hogy ejjel kettokor a folyosonkon huzza a notamat, csak mert szulinapom van. Es akkor utana meg eltornek par tanyer-poharat, meg becsapdosnam az osszes ajtot, majd reggelig metallicat hallgatnek a szobamban full hangeron. Mert en igy unneplek.

Amugy ha azt hiszitek, hogy csak nekem van bajom a hangoskodassal, akkor tevedtek. J is nem egyszer jott fel, hogy kussoljanak mar el felette, mert minden szo lehallatszik, mert ugye este 11kor kell kiabalva skypeolni az otthon maradt baratnovel, akinek az idorendjet nem tudom minek veszi figyelembe az idegenbe szakadt hazankfia, hiszen az elso adando alkalommal ugy megcsalta hogy szep volt nezni. Ha jol hallottam, mas nezte is, jo kis buli lehetett.

Napsugar egyre idiotabb amugy. Egyik nap nagyon csapkodott valamit a konyhaban este tiz utan, lemegyek, szolok neki, hogy lehetne-e csendesebben, erre ramkiabal, hogy persze. Na mondom akkor ordibaljal is meg. Ennek valami not kene szerezni, az lehet a baja.

Na, amugy Valdas 7-en kezdett, 23-an volt utoljara, mert masik melot talalt. Ami erdekes, mert mikor itt kezdett, akkor volt az orszagban ket hete. Mar azt sem ertettem, hogy ezt a melot hogy talalta, de gondolom beajanlottak. Nagyon mondjuk nem fog hianyozni a Tudomka. 21-en jott egy kis szerenyke probanapra, koncentralt nagyon, de hat majd kiderul, hogy bevalik-e. O meg lengyel, Lukas, de szerencsetlen baromira nem beszeli az angolt. Mondjuk Ruben is csak annyit tudott, hogy hello, meg cocacola, aztan csak bedolgozta magat. De hat o kemenyen kuzdott azert hogy ne rugjak ki, ezt azert becsultem benne.

Hotelcare-drama is folytatodik, kuldtek nekem levelet postan, szepet, cirkalmasat, hogy legyek kedves 26-an szerdan meetingelni veluk, hogy megbeszeljuk a kilepesemet. Hat mi a redves faszeket kell ezen megbeszelni? Kuldtem nekik valaszul egy emailt, hogy most mar ki se lephetek? Honapokig olyan szepen leszartak, tegyek mar meg most is, csak kuldjek el a kilepo papirom. Nem akarok leveleket kapdosni, meg meetingekre menni, ki akarok lepni a francba mar!


0 comments:

Post a Comment