Rss

Sunday 21 October 2012

Szabi

Betegen es faradtan es kimerulten vagtam bele, hat nem is volt eleg. Annyira volt jo, hogy harmadik nap mar aludni is tudtam rendesen. Takaritottam sokat, filmeztunk sokat Simonnal. A Die Hard 4 az istentelen jo, lecsaptam a quadrologiara kemeny 6 fontert! Hulyenek is megeri.

Kozben kiderult, hogy a Kis Pocs az, aki notoriusan hangosan csapkodja a furdoajtot. Mikor eloszor szoltam neki, egyszeruen nem ertette, hogy mit akarok. Mondom be lehet am csukni azt az ajtot teljesen csendben is. Erre o: csukjam be? O, egek! Mikor masodszor szoltam neki, pont elkaptam, furdobol tartott a szobaja fele, mondom leci az ajtot ha lehet csendben csukd mar be, epp csak hatrasanditott, de semmi oke, vagy kapjambe. Majd egyszer eltorom a kis ujjacskait, aztan nezhet.

Napsugar is idegbeteg, egyik nap szolt h rakjam majd be a havi egy fontot a kozos kasszaba. Mondom mivel en talaltam ki, igy nem fogom elfelejteni, nyugodjon meg, majd veszek domestost, ahogy szoktam, ha eljutok az egyfontosba. Masnap megint szol, most ez vagy elfelejtette hogy mar szolt, vagy csak idiota. Harmadnap az arcomba csorgeti a kis ibriket, de kb 5 mm-re a fejemtol, ha nem figyelek, pofanbasz vele. Na ekkor leorditottam a fejet, hogy szaljon le rolam, baszogasson mast, van nekem nemi eletem, nincs szuksegem nekem ra. Komolyan idiota lett a gyerek, mint valami megszallott, akinek nincs jobb dolga, mert olyan sanyaruan unalmas az elete, hogy ez az egyetlen orome. A kovetkezo szint a kukkolas lesz, vagy mi? Az ordibalas kozben kinyogte amugy, hogy o csak azzal paraszt, aki vele is. Gondolom szimplan parasztkodasbol hoztam haza neki salatat, mikor Ruben turrendelt, es rank rohadt volna csak. Nem tudom mit szed, de eros a hallucinogen hatasa. De a legvicesebb az volt, mikor kozolte, hogy ot igazabol nem is erdekli. Akkor meg mit pattog? Na mindegy, en eldontottem, hogy ez fasz engem nem fog idegesiteni, hat van nekem jobb dolgom is, egyszeruen ignoralom. Nem letezik a szamomra es kesz. Felolem ugralhat elottem, mint egy tuladagolt kenguru, az sem erdekel. Pont.

Szabi utan megismerkedhettem a Lassuval es a Meg Lassubbal. Lassu Antonio a masik boltba lesz, o mar tulelte a probanapot, de Sekou azzal vart, hogy remesen lassu. Nos, aki szabim utan elso napon volt probanapon, hat meg rajta is tultett. Csak neztem, es ereztem, hallottam, ahogy no a hajam! Eskuszom! TIZ PERC alatt vagott fel es vajazott meg tiz kenyeret! Szerintem valami fetisiszta tesztamasszazst alkalmazott, a kenyernek tuti jo volt, de nezni is fajt. Es amikor a suto elott all, kesztyuvel felvertezve, varva hogy csipogjon, es kivehesse a sutit. 14 perccel a lejarat elott! Es ott all es nez es var. Au!! Hat nem is jutott tovabb.

Antonio ettol meg marha lassu. Sekou altalaban egy szendvicsbe segit bele nekem, mert nincs eleg kezem a tonhalast megcsinalni. Egyik kezben a szenya, masikban az a kinyomocsoves bizbasz, meg tartsam, es nyomjam, hat kiesik minden a kezembol. Nos Antonionak 6 szendvicset (vagyis a felet) es 2 salatat csinalt meg helyette, es igy se vegzett a srac idoben! Emellett egy idiota.

Kozben megint felmerult a supervisorok kozott, hogy meg kellene tanulnom a K1-et. Huzodik ez mar julius ota, most mar nem tudom akarom-e. Nem szeretem a retestesztat.


0 comments:

Post a Comment