Rss

Thursday 25 October 2012

Kollegak es egyeb allatfajtak

Lassu Antonio mar senkinek sem a problemaja, mert szombaton felmondott, de ugy, hogy nemhogy masnap mar nem is akart bejonni, de az aznapi dolgat is mas fejezte be, mert o szepen hazament. Mi van az emberekkel itt?? Budos a munka, vagy azt hittek, majd milliokat keresnek nulla meloval, es gyenge angoltudassal? Elkepeszto. De igazabol nem nagyon voltunk meglepve, egyesek meg egy hetet adtak neki, hogy max annyit marad.

Es persze mikor legyek megint beteg? Amikor csak egy nap offom van, mert Sekou holidayen van, es nem nagyon tudnak helyettesiteni. Es ez most durvabb, mint a multkori, nagyon szenvedtem, percenkent orrot fujtam, a vegen rendszeresitettem is egy alkoholos kezmosot, mert mashogy egyszeruen nem lehetett ugykodni a konyhaban. De amugy rajottem, hogy mi a bajom. Normalisnak akartam tunni, es most hogy jon a hideg ido, becsuktam az ablakom vegre. Futes tovabbra sincs a szobamban, de ez igy is oriasi hibanak tunt. Miota becsuktam, allandoan beteg vagyok. Egyik nap mar lazas is voltam, de akkor megvilagosodtam, kinyitottam az ablakot, es lass csodat, fel oran belul elmult a lazam, es egyre jobban es jobban voltam. Na erre varjal gombot. Eddig is sejtettem, hogy valami nem stimmel velem, de most mar biztos, hogy valami rosszul van bekotve.

Amugy mostanaban csupa erdekes fazon dolgozik a cegnel. Egyik uj srac, Roberto, aki az uj uzletben lesz majd, egyik reggel 7kor betelefonalt, hogy akkor ert haza bulibol, es hogy muszaj-e neki jonni dolgozni. Persze dragam, muszaj. Erre nem jott be. Felhivtak, nagy elnezes keresek, es hogy akkor kedden jon dolgozni cserebe (akkor lett volna offja). De kedden is egy oras kesessel jelent meg. Komolyan nem tudom, mit kepzelnek magukrol az emberek.

Kedden amugy tisztara a gyuruk uraban ereztem magam. Ugye megkaptam a dlagaszagom vegre, erre nem megjelenik egy hobbit a boltban? Olyan kis picike ez a Mohamed gyerek, hogy tenyleg vicces. Amugy eleg fura alkat, idonkent csak ugy leall bamulni, nemtom, biztos akkor bootol ujra, es remesen lassu is. Ja, es persze elso napjan kozolte, hogy neki nem tetszik a beosztas, o csak reggel szeretne dolgozni. He?

Az uj managerunket is megismertuk, egesz rendesnek tunik a csaj, de hat majd kiderul. Megint felroppent a legyek K1-es tema, kivancsi vagyok, hogy mi lesz ebbol, mert ugye julius ota keszulok a dologra, es mar oktober van es semmi nem tortent.

0 comments:

Post a Comment