Rss

Sunday 21 October 2012

A vetesforgo elkezdodik

Ujabb vallveregetest kaptam, most a managertol, egyik nap amolyan olaszosan felvallrol odakiabalta nekem, hogy jo munkat vegzek. Szerintem napszurast kapott, vagy megcsapkodta a szel jobbrol-balrol, mert nem szokott dicserni. Kitoltottuk raadasul a kovetkezo fokozatomhoz a papirokat, persze a kerdesek felere nem tudtam a valaszt, gozom nem volt a kavegep mukodesi elverol, vagy hogy hogyan kell a mosogatogepet szetszerelni, meg hogy melyik sutiben van alkohol, esetleg a tonhalas szendvicset milyen uditovel ajanlanam. En kerem szepen csak a szendvicseket meg a salatakat csinalom, hat honnan tudjak ilyeneket? De semmi gond, a manager meg az egyik supervisor felvaltva diktaltak a valaszt, aminek sok ertelmet nem lattam, de legalabb 1p-vel tobb lesz az oradijam, es mar a bonuszra is jogosult vagyok, ha elerjuk a szintet a honapban. Birkaburok!
Nos semmi nem lett abbol, hogy majd en veszem at Ruben helyet. Szeptember 7-en kaptunk egy uj sracot, a litvan Valdast, egy darabig meg igy negyen nyomtuk az igat, amig az uj betanult. Az elejen nem velem volt, de aztan nem usztam meg a betanitast. Hat igenyesnek egy cseppet sem az, nem igazan erdekelte, hogy merre hogyan esik szet a szendvics, meg potyognak ki belole az alkatreszek. Kb olyan szervezetten dolgozik, mint Ruben, azaz totalis kaoszban. Nem fejezi be, amit elkezd, pl. nyitva hagyja az asztalon a mozzarellas dobozt, es nekiall egy masik szendvicsnek. Nem am elrakna, ami nem kell. A dobozok tetejet menetrendszerint keptelen volt rendesen becsukni, ami ugye gaz, mert a szagok osszekeverednek a hutoben, a tonhalas bukeju   epres suti valahogy nem koser, na meg igy billeg is, meg borul is minden egy perc alatt. Mindenre azt mondja, hogy tudja, pedig nem. Kellett csinalni extra szendvicseket, kezdem neki magyarazni, hogy akkor ez meg ez kell bele, o tudja. Jol van bazmeg akkor. Azert meg mielott kivitte volna, szoltam neki, hogy akkor most utolag varazsolja mar bele a salatat is, mert azt annyira tudta, hogy kihagyta. Hu hat nem tudom mi lesz ebbol.


Amugy csak mellekesen, az adohivatal keres nelkul visszakuldte nekem a kemeny 32 font adomat, cuki kis csekkecske formajaban, amit azonnal be is valtottam, hogy ne legyen olyan kis maganyos.

Szeptember 13-an rakerdeztem a Hotelcare-re, hogy mi a feszkes fene van mar, meg nem kaptam meg a kilepo papirjaimat, erre kaptam egy kedves sms-t, hogy de hat sms-ben nem lephetek ki, irasban kell, emailben vagy postan. Mert ezt akkor nem lehetett volna mondani, mikor eloszor szoltam. Szoval ennek oromere megirtem emailben, hogy akkor mivel aprilis huszadika ota az egegyadta vilagon semmi, de semmi nem tortent, igy akkor most mi lenne ha elvalnanak utjaink. Ha azt hiszitek, hogy ezzel vege, akkor nagyon tevedtek.

0 comments:

Post a Comment