Rss

Saturday 20 October 2012

Nem hinnem el, ha nem itt laknek..

De en mar nem lepodom meg semmin, legalabbis mindig ezt mondogatom magamnak, de aztan neha csak felcsuszik a szemoldokom.
Augusztus kozepen tortent az eset, hogy arra ebredtem az offomon hajnali fel 6 magassagaban, hogy valaki nagyon dorombol a furdo ajtajan, hogy a L jojjon ki, mert mas is menne dolgozni. Mas meg aludna, de ez ugye reszletkerdes. Amugy L annyira ferfias, hogy Alekosznak becezzuk. Mint kiderult, reszegen jott haza hajnalban, osszehugyozta a lenti wc-t, amit J ugy vett eszre, hogy kenyelmesen beleult, aztan persze rohant volna a furdobe mosakodni, de ott meg a wc-n ulve bealudt az ipse.
A nyitott ajto politikaval meg csak azt tudom kezdeni, hogy amikor este tizkor nekiallnak zenet hallgatni, szepen becsukom az ajtajukat, amolyan jelzeserteku celzaskent, szerencsere ilyenkor reggelig csukva is marad. De hogy miert nem lehet csendben egymas mellett elni, az szamomra rejtely. Amig el nem fogyott, addig ujra altatoval aludtam, hogy legalabb neha ki tudjam magam pihenni. A haz mindig 8-10 korul ebred fel, nekem meg akkor lonek fel a pizsit. Oreg vagyok en mar, kell a 8-9 ora alvas, hogy masnap jol menjen a melo, az 5 orai keleshez meg igenis legkesobb 9kor agyban kell lennem.
Egyebkent persze reggel fel 6-kor kell telefonnal zenelni a furdoben.. egyszeruen nem vagyok kepes felfogni! Es amikor szolok este 9kor, hogy legyen kedves ne hangosan, nyitott ajto mellett zenelni, mert szeretnek aludni, az a valasz, hogy hat pont azert csinalja, a lakotars meg rohog. En meg rajuk csuktam az ajtajukat. Szerencsere nem laktak itt sokaig, de ahhoz eleg volt, hogy rettentoen kialvatlan legyek, szarul menjen a munka, es fizikai tunete is volt mar a faradtsagnak. Tobb hetig szenvedtem mellkasfajdalommal es legszomjjal, mire vegre elmentem dokihoz, aki kozolte hogy semmi bajom, csak pihennem kene. Hat az arcaba vihogtam! Elkoltozesuk utan egy nappal mar semmi bajom nem volt. Milyen erdekes.

Amugy elkezdtem angolul olvasni. Egyelore csak Sherlock Holmes sztorikat a telefonon, de roppant elvezem, hogy ertem :)


0 comments:

Post a Comment