Rss

Sunday 21 October 2012

Es csak forog az a vetes..

Szoval ha valaki otthon van egesz delutan, mi a bubanatert este nyolckor all neki takaritani, amikor mindenki hasznalna mindent eppen? Nem eleg hogy hangos, de utban is van, mert ha a furdot takaritjak, akkor addig nincs tusolas, es ugye este eled fel a haz. Ha a konyhat, akkor a fozes-kajalas a problemas. Porszivozasnal meg ugye olyan durvan hangos a masina, hogy Tokiobol jelentek fel a csendrendelet megsertese miatt.
Nem ertem, nem ertem.

Ja hat benn amugy kozben uj rendszerre is alltunk at. Egy darabig dupla adag kenyeret rendeltunk tevedesbol. Azt a pazarlast, ocsem! Mennyi kenyeret dobtunk ki, a szivem megszakadt! 

Nnna.. Lukas probanapja ugye 21-en volt. Kozben volt ket nap, amikor offon volt. Kovetkezo penteken, 28an velem volt a draga. Nos ugy kellett raszolnom, hogy te figyelj, irni nem akarsz? Hogy fogod megjegyezni, hogy melyik szendvicsbe mi valo,mi a nevuk, stb? Az egy dolog, hogy a kecskesajt kecske reszet el kellett mutogatnom. Ettol meg lehet ugyes. De mar az elso fel oraban nekiallt obegatni, hogy ez jaj de sok, jaj de mennyi mindent kell megtanulni. Pedig meg el se kezdtuk a napot! Amugy nem volt bena, amin teljes szivembol meglepodtem. Eleg ugyesen kovetett, de hat teljesen bepanikolt, hogy mennyi mindent kell tudni. Es akkor megkerdezte, hogy mikor jon a manager. Na akkor mar tudtam, hogy ez feladta. Aminek k*rvara orultem, mert kovetkezo heten szabin lettem volna, es o helyettesitett volna. Na ettol meg komolyan halalra remult, hogy neki hetfon mar egyedul kell dolgoznia. Hiaba mondtam neki, hogy hasznalhatja a jegyzeteit, en is sokaig hasznaltam, de nem, majdnem sirt mar, annyira megijedt a sok tudnivalotol. 

Es mivel Valdas is hirtelen ment el, igy a heten nekem nem volt offom, mondvan hogy jovo heten ugyis szabin leszek, kibirom. Na ez elegge eluszott, mivel Lukas annyira berezelt, hogy o mar masnap sem akart jonni. Nem is jott. Igy a szabimnak lottek, mert nem talaltak senkit helyettesiteni. Vagyis ez csak felig igaz. Mivel szoltam, hogy nekem a hetfo-kedd az kell, mert belehalok a faradtsagba, ha nem kapom meg, es akkor ket kollegam is jelentkezett, hogy atveszik tolem a szerdat-csutortokot, szoval azert 4 napot otthon tudtam lenni a 7 helyett. Hat ilyen kollegaim vannak nekem.

Kozben ujoncok leptek el a boltot, mert nyilik egy uj uzlet a Holbornon, oda megy a managerunk majd, es itt tanitjuk be az ujakat oda. Az egyik lanyzo kemeny egy napot birt ki. Ugyanis nem viseljuk el az arrogans picsakat, ez meg ugy kezdte, hogy a supervisornak kozolte, hogy o nem a fonoke, ne dirigaljon neki. Na annak az embernek a hatan fat lehetne vagni, annyira turelmes, es elvisel sokmindent, es neki sikerult megrikatnia a csajszit! Egy emberkent lelegzett fel a bolt, mikor kiviharzott az idegbeteg kis rufke.

0 comments:

Post a Comment