Rss

Sunday 21 October 2012

Karajcsont

Hat nekem az volt egyik nap. Pontosabban oktober nyolcadika, mert ott tartunk mar! Egesz napot Simonnal toltottem, filmet neztuk, meg elveztuk egymas idiota tarsasagat, moziban is voltunk, es en csak ugy megemlitettem, hogy majd karajcsontra szeretnek egy konyvet, erre kitalalta hogy vegyuk meg, es kaptam egy masikat melle, csak mert nekialltam huzni meg hazni, hogy jaj de szeretem azt az irot. Utana megkertem, hogy majd fizu utan jojjon el velem kabatot venni, mert remesen utalok vasarolni, kell egy tamogato alak, erre hat vegyuk meg most! Tudni kell, hogy van kabatom, szegenykem sok evet lehuzott velem, de csak ilyen kis derekat se vedo alkalmatossag, en meg vesere erzekeny vagyok, es mar regota akartam egy hosszabbat venni, amiben akar a vizes padra is le tudok ulni. Na hat most megvettuk. Es akkor elmentunk es megrendeltuk nekem a gyurumet, mert neki mar megvettuk, csak nekem bena pici ujjam van. Meretileg K-s, de a legkisebb az M-es volt, igy megrendeltuk es majd atmeretezik. 

Ebbol persze az lett, hogy a hetvegen hivtak hogy azt a fazont nem tudjak atalakitani, szoval valasszunk ujat. Nem baj, igy olcsobb lett, de arra is varni kell, mert nincs raktaron ilyen aprocska.



Nos, a konyvet ket nap alatt kiolvastam, amire roppant buszke vagyok, mert kozel 280 oldalrol van szo, angolul! Ez az elso angol konyvem, ha a Sherlock Holmes sztorikat nem szamitjuk. Marmint az elso, amit elolvastam, mert az igazi elso angol konyvem meg olvasasra var.

A Kis Pocs meg egyre erettebb egy nyakoncsapasra. Kezdjuk ott, hogy nem koszon, es J-t majdnem feldontotte egyszer, ugy jott haza. Ugye azt a J-t, aki segitett neki, hogy ne keruljon az utcara. Masok is segitettek neki sokmindenben, pl a kedvenc lakotarsam. Neki jonne ki a baratnoje november elejen, a vegen meg a Pocs menne haza vegleg. De arra a 3 hetre nem birna atkoltozni mashoz, hogy a srac a baratnojevel egyutt lehessen es ne kelljen uj hazat keresniuk. Halatlan kis geci (mar bocs). A minap harmadszor is szoltam neki a furdoajto miatt, ugy kellett utanamenjek a szobajaba. A szemembe se mert nezni a kis pondro, de mikor eljottem, akkor utanam mondta, hogy "fogd be a fuled, bazmeg". Nos, ha ezt hallom, akkor masnap mar csak pepeset tudott volna enni. Szembe nem mer nezni, de ahogy hatat forditasz neki, mar nagy a szaja. Hu, egyszer megutom.

Voltam offos, es Lassuka helyettesitett. Masnap csak egy orat toltottem el azzal, hogy rendbehozzam amit elrontott, vagy szimplan nem csinalt meg. A fele cuccot nem toltotte fel, vagy hianyoztak a lejarati datumot jelzo cimkek, vagy meg rosszabb, ket napja lejart tonhalas meg egyeb cuccok voltak a hutoben. Ha ezt meglatja egy ellenor, nekunk annyi. Nem takaritott egyaltalan, es ket napig a jeget se tisztitotta ki a hutobol, igy nekem mar tiszta dzsuva maradt. Szoltam az egyik supervisornak, hogy valaki beszeljen vele, mert ha senki, akkor en fogok, de en nem leszek kedves. Erre az volt a valasz, hogy ne aggodjak, mert o nem ebbe a boltba lesz, nem a mi gondunk lesz. De bakker valakinek a gondja lesz!

Kozben hozzank is jott uj srac, Jordi. O is spanyol. Egyelore igeretesnek tunik, meg ertelmesebbnek mint az elodei.

Ami meg jo hir, hogy megvaltoztattak a taxcode-om, igy vegre nem irdatlan mennyisegu adot vonnak le, hanem sokkal kevesebbet. Mivel semmilyen papirt nem kertek be belepeskor, ezert olyan kodba tettek, ami azoknak van, akiknek tobb munkahelyuk van. De szepen lejelentettem, hogy ez nem igaz, csak egy van, es attettek masik savba, es most boldog vagyok!

ES! Megjott a Hotelcare-tol is a kilepo papirom, sot, meg penzt is kuldtek, sejtesem szerint a ki nem vett szabadsag lehet az, bar nem vagyok 100%ig biztos. Bar nem is erdekel, szepen felretettem az osszeget, mert nem tul sok, de nem akarom elkolteni, jo ha az embernek van kis tartaleka, barmi beuthet.

0 comments:

Post a Comment