Rss

Saturday 20 October 2012

Juliusrol

Julius masodik feleben a helyzet valtozatlan volt, tovabbra is hajnali fel negykor lehet felebredni valakire, aki akkor jott haza, tovabbra is nyitott ajtonal kell zenet hallgatni, meg hangosan beszelgetni..
Viszont a melohelyen a nagy pangas miatt sokszor mar ketto elott vegeztem, annyira nem volt vevo, Rubennel meg szinte minden nap osszevesztem a legkondi miatt. A zoldsegek rendeleset idokozben megtanultam, mert hispan baratunk ott csinalta mindig a legnagyobb galibat, szoval azt mostantol en csinalom.
Noel, a gorog srac megkerdezte egyszer, hogy dolgoztam-e mar konyhaban, mert hogy az elso naptol milyen jo vagyok. Ezek onbizalom-novelo kurzuson vettek reszt, vagy mi a mano?

Talalkoztam Sallyvel is, Simon noverevel. Apolonokent dolgozik, es nagyon jofej. Kulsore egyaltalan nem hasonlitanak egymasra, de egy fikarcnyit sem. Hamar megtalaltuk a kozos hangot, szoval meg egy dolog kipipalva. Eljott az eljegyzesi partyira is, ami csak annyiban volt baj, hogy allandoan whiskeyt tukmalt rank, de a vegen mar o sem kozlekedett egyenesen.

Hogy ne unatkozzam, kiujult a refluxom is, vagy ket hetig durvan szenvedtem tole, mig a dokitol kapott gyogyszer hatni nem kezdett, 3 napra beteget is kellett jelentenem, ami rendesen meg is latszodott aztan a fizumon.

Mivel ugy lattam, hogy megmaradok ezen a helyen, irtam a Hotelcare-nek, vagyis a HR-s csajnak sms-t, hogy akkor szevasztavasz, ugyse tortent semmi aprilis ota, szoval akkor en kerem szepen szeretnek kilepni, tessek elkuldeni a P45-osomet postan, oszt csokolom. Azon mar meg sem lepodtem, hogy visszairt a csaj, hogy nem tudja ki vagyok. Aprilis regen volt, na.


0 comments:

Post a Comment