Rss

Saturday 22 December 2012

Housing benefit es egyebek

A hivatalok itt sem speedy gonzalesek, meg ev elejen voltam benn a housing benefit miatt, amit elmeletben megkaptam, ezt ugye juniusban tudtam meg, de azota semmilyen osszeg nem jott a foberlonek, egeszen mostanaig, amikoris egyben elkuldtek 2500 fontot, igy drasztikusan lecsokkent a tartozasom, egy kezelheto 400 fontos osszegre. Leirhatatlanul nagy ko esett le a szivemrol, hatalmas megkonnyebbulest okozott ez igy. Pont jokor, mert mar elviselhetetlenul kezdett elegem lenni a lakotarsaimbol, hogy valaki folyton hangoskodik es keptelenseg rendesen pihenni. Szoval ha mar ilyen jol kifizettek a lakberemet, es nem logok tobbet, elkezdhetunk szejjelnezni a piacon, hogy elkoltozzek innen, es vegre onallobb eletem lehessen. Persze igy is meg kell osztanom az eletem massal, es meg csak kulon szobam sem lesz, ahova elbujnek, de egy ember mar csak a szamok miatt is talan kisebb kihivas, mint masik nyolc. Vagy a fene tudja, meg sosem eltem senkivel sem igazabol, csak ideiglenes, az meg katasztrofalisan vegzodott, szoval azert felek is tole, meg varom is.

Benn jopar nap utan megint K1 voltam. Mivel Sekou most szabin van, igy Jordi utan kellett dolgoznom. A fagyasztoban mindent total mashova rakott, igy termeszetesen semmit sem talaltam meg. Kesobb Andyvel egy oran keresztul pakoltuk a fagyasztot, mert a rendelt cuccokat egyszeruen keptelenseg volt elhelyezni. Raadasul olyan dolgokbol rendelt sokat Jordikam, amibol egyreszt volt, masreszt alig hasznalunk, igy hetekig kerulgethetjuk a felesleges dobozokat. 

November vegere kaptam ket het szabit, mert ugye dec31ig ki kell venni, kulonben elveszik, decemberben meg nem lehet szabira menni, mert akkor hajtaspajtas van. Rettentoen varom, mert total kesz vagyok ettol a K1es poziciotol, meg az osszevissza muszakoktol, es utobbi idoben csak egy offom volt, ami semmire sem eleg, csak osszeesesre. Persze szabi elotti napokban megint lebetegedtem, szeptember ota szinte folyamatosan beteg vagyok, egy hetig jol vagyok, aztan megint megfazok, es kezdodik minden elolrol. 

Meg szabi elott talalkoztam Sekouval, aki el fogja kapni Jordit, mert mar akkor latta, hogy valami nem stimmel vele, mielott elment volna szabira. De majd rajta tartja a szemet, es aprankent adagolja a dolgokat neki, mivel nem csak velem ingerult, ha szolok valamiert. 

Ja, megint elkapott az 5 perc, es levagtam a hajam. Eloszor csak azert, mert nagyon karosodott volt a vege, aztan meg elborult az agyam, es olyan rovidre vagtam, mint legutobb 2.5 eve. Egy perccel utana mar meg is bantam. 

Nagy nehezen sikerult a maradek tartozasom reszleteit is leegyeztetni a foberlovel. Volt egy kis elteres, de mivel en minden pennyt nyilvantartok, nem volt vitas hogy kinek a tablazata helyes. Nekem vegulis csak egyet kellett figyelnem, nekik sokkal tobbet.

0 comments:

Post a Comment