Rss

Thursday 22 September 2011

Allergia és északi boszorka

A hétvége azért rossz, mert mindenki döglik sokáig, sosem tudunk időben kezdeni, van mikor 2 órán keresztül csak a szobákat csekkolod, hogy végre tudj az egyikben dolgozni. Mikor Olga elment, végre haladtam is picit, ugrásszerűen megnőtt a productivitym, hát nem voltam ötpercenként feltartva, talán azért. 

A kezem megint nem bírja a gyűrődést, tuti megint a fehérítő a hibás. A Grange-ben is a törölgetéstől lett ekcémás, és most is elkezdte, alig tíz nap meló kellett neki. De ugye az ágyneművel folyton találkozom, így vennem kell majd ilyen orvosi gumikesztyűt, hogy tudjak dolgozni. Francba, hogy mindig van valami. 

Terminátornak közben felmondott DÉ, mert annyian panaszkodtak rá, tulajdonképp rajta kívül a fél ház, 50% meg nyomós érv. D is szóban forgott, állítólag mikor egy hétig volt másik házban, még előttünk, akkor ott is volt rá panasz, szóval neki is kifele áll a rúdja.
Az se segített, mikor egyik este cigiszag volt a házban, és kiderült hogy ő volt. A szobában cigizett, mert hogy figyeljetek, problémánk volt vele hogy a két ajtó közé cigizett. És erre az a megoldás, hogy akkor a házban kell cigizni?? Jaj.

A mosógépet hiába kaptuk vissza, nem veszi be az öblítőt, az meg elég gáz. 

Mivel Olga szabadságra ment, jött egy új supervisor, Adriana, az északi gonosz boszorka. Egy lassított felvétel a csaj, húsz percig mutatta hogy kell 3 poharat elmosni, mert cseppfoltok maradtak rajta. Ahelyett, hogy elmondta volna, én meg megcsináltam volna. De nem, végig kellett néznem, ahogy egy szobányi idő alatt szépen elsuvickolja az üvegeket. Aztán megkérdezik, miért vagyok ilyen lassú. Hát anyátok. Meg kitalálta, hogy mossam le az ablakot belülről. Kivülről persze maradhat madárszaros. Logika. Megint volt meeting, amiről megint majdnem lemaradtam, ha J nem szól, hogy kell a fordítógép. 

A Banya megint kellemetlenkedett. Kitalálta, hogy biztosan a tisztítószerekre vagyok allergiás, meg a latexkesztyűre, azért ekcémás a kezem. Hiába mondtam, hogy nekem volt már a fehérítővel és/vagy keményítővel problémám, csak hajtogatta. Mikor megemlítettem, hogy a sárga gumikesztyűt is használtam, amit ők adnak, azt mondta, hogy hazudok, mert azt kérvényezni kell, meg aláírni, én meg mondtam, hogy én a trolin találtam, azt használtam, erre megkérdezi, hogy ha elmegyek egy barátom házába és úgy döntök, hogy kitakarítok, akkor az ottani kesztyűt használom? Nem igazán értettem a kérdést, de aztán rájöttem, már itthon, hogy ő azt hiszi, hogy használt kesztyűt használtam, pedig az originál volt. Na mindegy, jól lealázott és lehazugozott a supervisorok előtt, nem volt kicsit se kellemetlen. 

Annyira kiakadtam ezen, hogy később csak bőgni tudtam, és mivel volt még pár szobám, elég lassan haladtam, mert hol takarítottam, hol bőgtem, mert nem bírtam felfogni, hogy ez most mire volt jó. Miért kell kiabálni és megszégyeníteni másokat, ráadásul igazságtalanul. 

Időközben sicket is kellett jelentenem, mert a lábfejem is kiütéses lett, de csak ott, ahol a cipő nem fedte, a kezeimmel már alig bírtam fogni, az ujjaim behajlítása problémába ütközött, így meg nehéz takarítani. Itt úgy van, ha nincs dokid, akkor bemész a sürgősségire, és ők látnak el. Vannak Medical Centre-k, de lehet menni kórházba is. Egy ilyen központba mentünk el V-vel, ahol ő volt anno a felfázásával, hát a doki be akarta magyarázni, hogy ágyi poloska, mondom ez nem az, ezer százalék, szóval a végén írt fel szteroidos krémet, amit csak azért nem váltottam ki, mert a fizu még messze volt. Itt a gyógyszereknek nincs díja, viszont 7.40 a receptdíj, gyógyszerenként. Ez nekem most drága volt, majd ha nem múlik el, megveszem.

2 comments:

euthymia said...

juj, ez elég csúnyán hangzik!!! Mármint a bőrgond meg a megaláztatás is. Én sem értem, miért jó néha az embereknek ilyet csinálni, de vannak (főleg nők), akiknek ez benne van a zsigereikben, hogy mások előtt lehúzzák az embert :(

Ypszi said...

Szerintem ezt senki nem turi konnyen, viszont en pluszban nehezen viselem, ha igazsagtalanok velem, es legszivesebben leorditottam volna a fejet, de visszafogtam magam, mert kellett a munka.

Post a Comment