Rss

Saturday 17 September 2011

Flórika, meg Olga

Hát ezzel a Florica nevű supervisorral is csak többen vagyunk. Egyik nap szól, hogy menjek már fordítani valami betanulósnak a kilencediken. Komótosan felballagok, erre kiderült, hogy csak rám vártak, ott volt szinte mindenki, mert meeting volt. J szólt, hogy én nem vagyok. A többiek, akik Floricához tartoztak, nem is voltak jelen. Okos. Az offomat elvették, szóval húzós lesz kicsit szabadnap nélkül, de annyival több pénzem lesz, szóval jó is valahol.

Az meg, hogy az első szoba nem lehet deep cleaning, mert kell a recepciónak, csak azután derült ki, hogy megcsináltam az első szobámat deep cleaningre. Így csinálhattam még egyszer, és sok időm elment feleslegesen:/ Olga (supervisor ő is) valamiért ötpercenként zargat, bejön dumálni, és megzavar, és mikor elmegy azt sem tudom hol tartottam, mire felveszem a ritmust, már megint a szobámban van. Aztán ott hajt, hogy még nem vagyok kész? Most vagy csak nagyon segíteni akar (mutatott pár trükköt), vagy a bögyében vagyok, nem tudom eldönteni. Remélem az előbbi. 

Van egy új nőci. Tatjana. Húú, mindenkin kitör a frász, ha meglátja. Tipikus vasorrú bába, de tényleg. Púpos picit, meg randa, csak a bibircsók hiányzik az orráról, büdös is, alkesz feje van, lassított felvételben mozog, és még angolul se tud semmit. Juj. Brr...

Tax Creditről kaptam papírt. Ezek nem normálisok. Megkaptam, figyeljetek, július 19-20-ra, de mivel ez csak 14 font, ezért ilyen pici összeget nem utalnak. De hogy miért csak két napra kaptam meg, mikor júniusban igényeltem meg, és visszamenőleg is kértem. Sehogy se jön ki nekem ez. Szóval húsz percig dumáltam velük, meg is fog látszódni a telefonszámlámon, mert a 0800-as számok nincsenek benne a lebeszélhető kétezer percben.

A Banya kötekedős kedve kezd visszatérni. Egyik nap azért baszott le, hogy miért nem összehajtogatva tárolom a törülközőket a trolin, tudnom kéne, mert szó volt róla a meetingen. Ja igen, aminek az elejéről le is maradtam Florica miatt. Aztán meg azért, hogy a reggeliztetős, meg egyéb ajtóra akaszthatós kártyák miért nincsenek a dossziéban a troli tetején, miért van külön, és jól belebaszta a dossziéba. Hát drágám azért nincs benne, mert nem fér bele, de nem szóltam semmit, úgy hagytam. Másnap erre lebasz azért, mert nem fér a dossziéba, és én fogom kifizetni, ha tönkreteszem így a kártyákat. 
Na értitek akkor, hogy miért Banya.

Olga meg folyamatosan zaklat, nincs olyan szoba, ahol legalább kétszer ne jelenne meg, néha már a sírógörcs kerülget, mikor meglátom, mert tudom, hogy így soha nem fogok végezni. Egyszer picit be is szóltam, hogy haladnék, ha nem tartana fel, utána kicsit visszavett. Szerintem csak segíteni akar, mert elmegy szabadságra, aztán akkor már nem tud, és két hét a betanítási idő, ha valaki nagyon szar utána, kipenderítik. Szóval értékelem én, csak ne tartana fel a nagy segítséggel. 

Az is gáz, hogy egy emeletre van 3 "kulcs", vagyis ajtónyitó kártya. Ez nem lenne gond, ha csak 3 embernek adnának szobákat. Na meg ha aki csak két szobát kap, nem vinné el a kulcsot, így nem kéne annak rohangálnia folyton máshoz, akinek tíz szobája van. Az ajtókat meg nem lehet nyitva hagyni, szóval szó szerint futás van. 

D-nek egyik éjjel itt aludt egy barátnője, amivel nem lenne gond, de egyrészt senki nem tudott róla előre, másrészt hangosak voltak, úgy kellett J-nek rájuk szólni, hogy tudjon aludni, meg az ajtókat is csapkodták éjféltájt. Szóval nem unatkozunk.

0 comments:

Post a Comment