Rss

Friday 30 September 2011

Lopkodás és a gusztustalan vendég

A kirúgás szélén álló D összekapta magát nagyon, szellemként jár-kel a házban, olyan halk, meg mondta, hogy takarítani is fog majd, mivel előzőekben kategorikusan kijelentette, hogy ő nem fog, de tisztítószert se fog venni. Na majd meglátjuk, egyelőre fejlődőképesnek tűnik, ha így folytatja, maradhat. Nem akarunk mi senkit elküldetni, csak akivel nem lehet együtt élni.

Rémisztő Tatjanát kirúgták a hotelből, egy másik, régebbi lánnyal együtt, állítólag nem takarítottak jól. Csak ez a "jól" szó, olyan relatív, plána ha a Banyáról van szó. 
Közben kitalálták, az új rendszer részeként, hogy mindenkinek van részlege, és azzal a trolival kell bóklászni a szállodában. Na az enyém a 4C, még sose takarítottam ott mondjuk, természetesen 4C troli az nincs, erre 40 perc alatt rájöttem, de nem szóltak volna, hogy ne is keressem. Szopatva vagyok, stop. Szóval elindult a nagy trolivadászat, találtam is egy felet (kettő van, egyiken az ágynemű, törülköző, másikon a szennyestartó, szemetes, porszívó), rátettem a vödreimet, de amíg a másik felét hajkurásztam addigra ez meg eltűnt, a cucciammal együtt. Később kiderült, hogy az agybeteg Sylwia vitte el, le is basztam rendesen. Legalább a dolgaimat ne vitte volna el, ha már lopkod. Így aztán elég nehéz időben kezdeni, ha elmegy 1.5 óra a kutatómunkával. És még csak nem is a rák gyógyszerét találom meg a végén.

Egyik éjjel Terminátor ébresztett a fürdőajtóval, el is kaptam másnap, hogy legalább éjjel legyen csendben, erre szó szerint rohamot kapott, és kiabálni kezdett, hogy most már bírjam ki ezt a pár napot, mert úgyis elmegy. Dehogy bírom, addig is viselkedhetne. Nem csak átvitt értelemben pattogott a széken, azt hittem menten felrobban, de legalábbis megfullad saját magától, olyan fejeket vágott. Mindeközben enni próbált, szerencsétlen vajat újraköpülte a tégelyben.

A trolilopás még egyszer előfordult később, de akkor olyat vittek el, amit szépen felkészítettem előre, csak lenn voltam a szobalistáért közben, és erre elvitték. Az úgy szokott lenni, hogy a tárolóból kihúzzuk a felkészített trolit, és ami a folyosón van, az tuti valakié. Aki kósza trolit keres, annak a tárolókat kell minden emeleten csekkolnia. Nos úgy látszik én mindig kifogom a kis tolvajokat, de most szóltam a supervisornak, mert így megint később kezdhettem, fél órámat elvette, hogy kerestük a trolimat. Ez így megalapozza jól a napjaimat.

Egyik alkalommal az igazítós (laknak benne, és nem kell ágyneműt sem cserélni, ergo ez a legegyszerűbb, leggyorsabb) szobámban épp a törülközőket gyűjtöttem volna össze, mikor megláttam a fürdőkádat, és rögtön rosszul lettem. Csak reménykedni tudtam, hogy amit látok, az hányás és nem más. Abban a másodpercben sarkon is fordultam. Persze nem úsztam meg, ki kellett takarítani, de nagyon féltem, hogy belélegzek valami bacit. Ráadásul épp áztatjuk be a kádat több liter tisztítószerrel, hogy később megcsinálom, mikor megjelenik a lakó, sajnálkozik a kád miatt, hogy bocs, majd elment wc-re és távozott. Nos, mikor én visszaértem, konstatálhattam, hogy a wc-t is teliberakta, és még csak le sem húzta. Borravalót természetesen nem hagyott. Fúj, ez undorító, le is fotóztam, remélem felszámítanak valami extra díjat neki, ha már én nem kaptam. (Itt egy kep volt, ami persze eltunt, a furdokad telibe volt szorva valamilyen barna "grizes" materiaval, lehet jobb is, hogy nem latjatok).

Egy másik szobában meg olyan penetráns füstszag volt, én meg szóltam miatta, mert nem tudtam hogy mit kell tenni, de az világos volt, hogy nem dohányzók a szobák. Szólok a supervisornak, de ő nem mondott semmit, aztán az irodában szóba került a telehányt kád, és megemlítettem megint a cigizős szobát, erre a Banya lebaszta az Északi Boszit, hogy ő miért nem tud erről, az letagadta, hogy én szóltam volna, aztán már majdnem az utcán voltam, mikor utolért, és vissza akart citálni a szobába, hogy most, több órával az esemény után, ő már nem érzi a szagot. Persze bakker, mert ki lett szellőztetve, és takarítva, és használom a légfrissitőt, hülye. Erre még én vagyok lecseszve, hogy nem bizonyítottam, hogy ott cigiztek. Azt hittem elég szólni a supervisornak, és ő majd teszi a dolgát, de ebből is csak én jöttem ki rosszul. El nem hiszem. Legközelebb lottózom, és még nekem kell majd kifizetni az telitalálatot, amilyen peches vagyok. 
Ezek után az Északi Boszi elég rendesen pikkelt rám. Még abba is belekötött, hogy miket írogatok a listára. Pedig esküszöm, nem rajzoltam rá lófaszt, nem mintha nem gondoltam volna rá.

2 comments:

Euthymia said...

bazzz, ez mi?! Nem akarom a választ igazából,csak olyan költői kérdés! Meg amúgy is leírtad már :)
Bakker, mik vannak!?VAgy csak én vagyok béna, ha mondjuk telefoshánynám a szállodai kádat KÁÁÁÁDAT! Akkor tuti, hogy nem hagynám ilyen állapotba magam után! Leégne a képemről a bőr, hogy ezt meglássa bárki is.
Tényleg, jó hogy írtál róla? Hogy van ez a borravalózás? Mennyit illik kitenni, ha mondjuk 1 hétig lakunk egy helyen?
Néha eszünkbe jut és teszünk ki pár eurót, de mindig ez olyan kicsit kellemetlen is nekünk. 2010 karácsony pl egy rajzot is kaptunk érte cserébe, virágokkal, meg kedves sorokkal :)

Ypszi said...

Hat te, az a baj, hogy barmit kiteszel, elobb a supervisor jar a szobakban, plane ha mar nincs benne senki, es akkor nagy az esely, hogy o teszi el. A legegyszerubb, ha meglatod a takeszt, es annak a kezebe nyomod.

Nemtom mennyit illik, van aki az aprot hagyja ott, van aki minden nap egy fontot, van aki a vegen 5ot. Minden fillernek orulunk:)

Post a Comment