Rss

Tuesday 13 September 2011

Katonai konferencia

Az Excelben valamilyen katonai konferencia lesz holnaptól, így minden le van zárva már, folyik a készülődés ezerrel, és emiatt hiába végeztem korán, 5ig benn voltam, mert várnom kellett az igazoló papírra, hogy én itt dolgozom, meg a kitűzőmre. Így át fognak engedni a lezárt szakaszon, hogy jöhessünk dolgozni. Találkoztam a "Banyával", akiről sok jót nem hallottam eddig. Hát teljesen máshogy képzeltem el. Lelki szemeim előtt egy öreg, megkeseredett vasorrú bábát láttam, kezében lapáttal meg a háttérben a kemencében sülő Jancsikával. De nem. Egy nálam fiatalabb, picit molett, kedves arcú teremtmény, első ránézésre kis vidám jószág. De ez állítólag elég csalóka. Most még jó a kedve, mert most jött vissza szabadságról, de majd vissza fog váltani. Hát nem várom.
Amúgy a szállodában nagyon fűtenek. Még el se kezdek dolgozni, de már izzadok, mint egy ló, a nagy sietésben meg pláne. Nem lesz ennek jó vége. Szerencsére az orrom jó ideje be van dugulva, így a porallergiám nem zavar a takarításban. Egyelőre. Most először kellett deep cleaninget csinálni, és mivel nem sok fogalmam volt róla, hogy az mit jelent, így nem lett túl jó. De állítólag túl rossz sem, na majd legközelebb.

A mosógépet elvitték hétfőn, pont amikor ki akartam mosni a dolgozós pólómat. Már négy napot izzadtam bele, szóval igencsak ráfért, és sajnos csak egy pólót adtak. Jó lett volna, ha szólnak előre, mert azért ha szarul is, de legalább mos. 

Hogy a napi Miténtudom meglegyen, D-n keresi őket a védőnő a közben megszületett gyerkőc miatt, mert nem jelentették be a lakcímváltozást. Emiatt akár el is vehetik a gyereket tőlük állítólag. Hát ennyi eszük van.

Egyik reggel nem égtem be kicsit sem, de nem az én hibám volt. Mivel a hellonál azért többet tudok angolul, megkértek, hogy hozzam el egyik szobából a kitisztítani való ruhát. Ezt általában beteszik egy laundry-bagbe, aztán ott hagyják a szobában, kivéve ha sürgős. Na megyek fel. Már az fura volt, hogy a kártya szerint dnd a szoba (ergo belülről be van zárva). Azért kopogok. Talpig öltöny fazon kinyitja, mondom jöttem a szennyesért, de ő semmiről nem tudott. Valószínűleg rossz szobaszámot adtak meg. De még szerencse hogy nem ébresztettem fel emiatt. Nem győztem bocsánatot kérni.

Kaptam "roki" szobát is, vagyis kerekesszéknek kialakítottat. Olyan túlbuzgón takarítottam, hogy sikeresen meghúztam a vészjelző madzagot, jöttek is, hogy mi történt. Na erről az égésről már én tehettem. Aztán vagy két és fél órán keresztül gyűjtögettük ingyen az összes porszívót, meg ki is takarítottuk őket. Szinte kötelező jelleggel kellett "segíteni", amit persze nem fizetnek ki, de jópontnak számít. Mivel J is maradt, így inkább én is, egyrészt a jópont nem árt, másrészt ő is annyival hamarabb végez. 

Hogy legyen napi Terminátor is, egyik délután elkap, hogy eltűnt a teje a hűtőből. Mondom megtaláltad az egyetlen embert, aki tuti nem itta meg, mert laktózérzékeny vagyok, és nem tudom, hol a tejed. Közben kiderült, hogy másnak a helyére rakta, és az meg átrakta a másik hűtőbe. 

0 comments:

Post a Comment