Rss

Saturday 10 September 2011

Vackor harmadik első napja :)

Korán reggel bementünk tehát J-vel a hotelba, nincs messze, fél óra alatt oda lehet jutni, ha jön minden busz. Először lerendeztük a papírmunkát. Szerencsére J-t kaptam meg betanítónak, ebédig vele mentem a szobákba és néztem hogy mit sündörög össze meg vissza. 

Hát a nézésből nem sokat tanultam, mert tök más nézni, mint csinálni. Nem mindenhol van ebéd, de itt adnak szerencsére, szóval ezzel is tudok spórolni majd. Ebéd után kaptam két szobát, amit önállóan kellett megcsinálnom, hát nem kapkodtam el. A 2.4-es productivityvel számolva egy szobára 25 perc van, hát én megdupláztam ezt, de hát még nincs a rutin a kezemben. Ráadásul mivel nem volt trolim,  (trolley), ez ilyen tologatós valami, amin az ágyneműt, meg egyéb cuccot tartunk, így a szálloda másik végébe kellett rohangálnom a dolgokért, ez még jobban belassított. Nem a legjobb teljesítmény, de két hetem van, csak belejövök.
Miután végeztem a két szobával, mehettem volna haza, de inkább besegítettem J-nek. Kell majd még a visszasegítés, meg majd megmutatja még, hova visszük a szemetet, hol a trolik helye, hogy és mivel és hol töltjük fel őket, meg ilyenek. Másnap meg ő szabadnapos lesz, szóval ő nem tud majd segíteni. 


Amíg J csinálta a fürdőket, én az ágyakat gyakoroltam, mert az került a legtöbb időben, és azzal szenvedtem a legjobban. A nap végére J szerint meglepően jól megtanultam az ágyat, ő állítólag egy hónapig szenvedett vele, nekem meg első nap már szépre sikeredik. Legalább volt egy kis sikerélményem, ha már gyors nem vagyok. Az irodában ilyen segédletek segítenek eligazodni, én lefotóztam őket, hogy tanulmányozhassam itthon is (igen, pfuuuj, strééébeeer..)

Azért szépen elfáradtam, örültem már, hogy hazamegyünk. Relatíve korán lefeküdtem, de nem tudtam aludni, mert Terminátornak éjfélkor kell csipogtatnia, meg sípoltatnia a mikrót. Ilyen későn már nem szoktuk megvárni, hogy 3 hosszút sípoljon, hamarabb leállítjuk, de ez neki problémát jelent. 

Másnap már egyedül kellett mennem. Teljesen azt hittem, hogy el fogok tévedni, de jó hamar odaértem. Mivel még nincs trolim, ezért J-ét használtam. Egy másik új lánynak, Sylwianak a közelemben voltak szobái, így felajánlottam, hogy használhatjuk közösen. 4 szobát kaptam. Ebéd előtt még gyorsan segítettem Sylwia szobáját befejezni, hogy együtt mehessünk. Szerencsétlen azt mondta, hogy kész van, de nem mosogatta el a poharakat, nem hajtotta össze a törülközőket, és kilépő helyett is törcsit rakott, elfelejtette kivinni a szemetet, szóval egyáltalán nem volt kész. 
Amíg a szobákban voltam, valaki kifosztotta a kinnhagyott cuccaim, ami miatt mérges voltam. Mert ez úgy van, hogy lenn az irodában töltjük fel a tisztítószeres vödröt, meg a kajás kosárkát, mindent viszünk magunkkal. Aztán ha valami elfogy, lehet lemenni. De persze egyszerűbb mástól lopni, és akkor majd neki kell lemenni. Geciség, de a szobalány melóban ehhez hozzá kell szokni. Nehéz lesz.

Két új lány is volt aznap, ez a lengyel Sylwia, meg egy magyar, Andrea. Ő valami másik szállodából jött át fél év után, de érdekes módon megkért, hogy segítsek, viszont olyan hangnemben, hogy inkább ott hagytam. Egyszerűen nem volt szimpi a csaj és kész. Olyan fajta volt, akitől taknyos marad a plafon.

Este fürdőből megyek be szobámba, csukom az ajtót, majd valaki kopog. Na mondom ki az ilyenkor, és mit akar? Nincs válasz. Kinézek, erre Prücsök surran be a nyíláson. Kisurranhatott láb alatt, mikor jöttem be, észre se vettem. De milyen illedelmes, hogy bekopogott. Mondom én, hogy ez nem is macskából van, hanem földönkívüliből. Legközelebb smst küld.

2 comments:

Euthymia said...

én hogy kivagyok a begyűrt paplanoktól.. Tudom, így kell csinálni, de én vendégként marhára utálom :( (és van, hogy direkt ezért tesszük ki 1-1 napot a ne zavarj táblát :)

Bekopogott, ez komoly :)

Ypszi said...

én is rühellem, juj nagyon.. itt csak az ágy végében kell betűrni, de a kinyithatós szófánál oldalt is be kellett..

mikor anno a grangeben kellett tölteni a karácsonyt, ott is az volt az első dolgom, hogy az ágytakarót kiráncigáltam :)

Post a Comment