Rss

Sunday 25 September 2011

Hova lett a pizsama?

Kaptunk csilivili új rongyokat, új színkódokkal, hurrá, végre kezdtem megszokni a régit. Mivel ezek vadonás újak, ezért minden reggel alá kell írni az átvételüket, műszak után meg leadni. Csak hogy ne legyen egyszerű az életünk véletlen se. Florica helyett jött Démonka (Diemanta vagy mi), szintén szöszi. Elején kedves volt, de aztán gecitanfolyamon vehetett részt, mert a csapot ilyen szögben állítsam, a párnának így álljon a csücske, de azt nem vette észre, hogy nem jó párna volt az ágyon, meg jól letörölte a bőrszéket tisztítószeres kendővel, ami szigorúan tilos, hát gratulálok.

A takarítási sorrendet is megkavarták, már nem úgy kell, mint eddig. Szóval ami már benne a kezünkben, már akinek ugye, az is most jól meg van kavarva. És a Banya bejár a szobákba, és megnézi épp mit csináltál, ergo mivel kellene már kész lenned, és ha nincs az meg, vagy mást csináltál, lebasz kegyetlenül. Hát valamibe mindig bele kell tudni kötni, úgy látom. 

Kezemről a gyulladás kezd lassan lemenni, mióta kesztyűzök, még az ujjaim végét nem érzem, de egyre jobb a helyzet, ez a lényeg. Mondjuk a kesztyű belassít, mert tapad az ágyneműhöz, de vagy ez, vagy a gyulladás.
Valahogy mindig úgy kapok szobákat, hogy 90%-uk departure, vagyis már nem laknak benne, így teljes takarítást kell csinálni, ergo az tart a legtovább, és rontja a productivityt. Az elején persze ezeket szerettem, mert féltem úgy takarítani, hogy benn a vendég, de most már utálom, időnként nagyon be tudok lassulni, és nem tudom behozni az időt, ha csak depiket kapok. 

J-nél meg az egyik szobából eltűnt egy pizsama és rá akarják verni, de mondtam, hogy ne hagyja magát, ha esetleg ki kellene fizetnie, mert még azt se tudják bizonyítani, hogy volt-e pizsama, meg rajta kívül bárki bemehetett még a szobába, akinek van kulcsa, supervisor is, szóval nehogy már ő vigye el a balhét. Kamera persze nincs a folyosókon, így nem lehet ellenőrizni hogy ki járt a szobában. Max talán azt, hogy milyen kulccsal mikor jártak benn. Szóval most ekörül forognak a dolgok, hogy hova lett a pizsama.

A szöszi tényleg szöszi. Démonka egyik nap elkap, hogy én takarítottam-e x szobát. Mondom jah, még délelőtt. Mert nyitva hagytam az ajtót. Mondom lehet hogy most nyitva van, én tuti nem hagytam nyitva, de az üres szoba volt és reggel csináltam, talán a lakója hagyta nyitva. És mit ad isten, benn is voltak, nézték a tv-t, ők hagyták nyitva véletlen. Na ennek se ártana egy iq-beöntés.

Már másodszorra adnak két offot, kíváncsian várjuk, hogy másodszorra is kihúzzák-e vagy sem. Mivel egyesek nem takarítanak maguk után, kiírtam a tükörre, hogy ki lehet mosni a kádat fürdés után, meg a kád felé rakjuk már le a zuhanyfejet, mert a másik irányban ha csöpög, akkor ugye az lefolyik a bejárati ajtóhoz, aztán onnan meg a nyakunkba. E hazajött szabiról, Terminátor meg azzal fogadja, hogy van üzi a fürdőben a tükrön. Mintha E-nek nem lenne szeme, vagy neki szólna. Jelzésértékű volt célzás Termire, de ő véletlen se vette magára.

Az Excelnél mindig van valami rendezvény, most tűzoltóbemutató volt a hétvégén. (Errol is voltak kepek, de ezek is eltuntek :/)


0 comments:

Post a Comment