Rss

Tuesday 6 September 2011

Szuperszónikus mosógép

Hogy ne unatkozzunk, a mosógép kezd megbolondulni. Leáll mosás közben, vagy átugrik egy programot. Így néha egy mosás eltart akár 4-5 órát is, attól függően, mikor vesszük észre, hogy megint leállt. Kicsit sem idegesítő. A szétbarmolt szerencsétlen új porszívónknak olyan hangja van, mint egy szuperszonikus gépnek. Ezt persze csak gondolom, még sose hallottam szuperszónikus repcsit. 
Volt egy párnám...
Terminátor továbbra is a bögyünkben van. Egész nap itthon van, de akkor kell elmennie pancsolni, amikor más, dolgozó ember is menne. De ő nem 5 percig zuhanyzik, hanem egy órán keresztül delfinezik.Egyre erősödik a gyanú, hogy D dohányzik a házban, mert a fürdőben is találtam hamut, és büdös is volt, de mivel más dohányzónk van, ez nem elég bizonyíték egy ember ellen.

Egyik alkalommal meg Termi úgy énekelt, hogy persze lehallatszott. J feljött, bekopogott, de nem is szólt ki, csak abbahagyta sunyiban, ki se jött, aztán megint elkezdte, szóval megint jöhetett fel, de most legalább végleges lett a csend.  De milyen már, hogy ki se dugja az orrát, csak sunyizik a szobában?

Újabban fájdogál a fejem, szerintem a stressztől, dolgoznék  már nagyon. J hozott nekem application formot, szóval ennyivel közelebb vagyok a munkához. Kitöltöm, aztán be kell vinni az agencyhez, mondjuk oda kell 5 font, hogy bejussak, de talán megéri.

0 comments:

Post a Comment