Rss

Wednesday 15 February 2012

Csupa jó hír

A szappanopera folytatódik. Egyik éjjel fél tizenkettőkor már elfogyott a türelmem, lementem szólni, hogy legyenek szívesek halkabban hallgatni a filmet, mert a laptop simán felhallatszott, a vihogásról és beszédről nem szólva. Erre az volt a válasz, hogy úgyis mindjárt vége, és különben sem érdekli őket, hogy felhallatszik. Szép. 

Viszont úgy néz ki, nagyon hamar el fognak költözni, mert a belvárosban kaptak munkát, és ők nem igazán akarnak órákat utazni, meg a társasági is szar itt. Ez persze biztos jól esett azoknak, akikkel eddig ment a filmnézés éjszakákba nyúlóan. Nem hiszem, hogy sokat vesztenénk az ilyenek nélkül. M például simán nem porszívózott a házban, mikor rajta volt a sor, először áttette másnapra, aztán közölte, hogy nincs abban a hangulatban. Érdekes, más meg tudja csinálni, miután kitakarított húsz szobát. Jó is lesz, ha elmennek végre.

A melónak van még egy jótékony hatása, mivel a sok utazás miatt korán kell kelni, azóta megszűntek a filmezések. Az élet apró örömei:) nem is tudom, mit kezdjek a rám szakadt csenddel és nyugalommal:)

A napokban befejeztem a blogom lemaradását is, amire rettentő büszke vagyok, azért csak közel egy hét alatt írtam meg 15 hónapot. Jójó, az élvezeti érték rendesen leromlott, nade majd mostantól:)

Tegnap rámjött, hogy bicajozni kéne, elő is vettem a cangát, fel is fújtam a kerekeket, de ki nem mentem, mert olyan ciki egyedül tolni, meg nem is volt kulcsom, mert odaadtam J-nek, ő ugyanis valahol elhagyta a kulcsát, meg V is, és elmentek vásárolni.

Jött egy special delivery-m is, de nem tudom mi lehet az, ki küldhette, holnap megpróbálják újra kézbesíteni. Nem mintha nem lettünk volna itthon. Eléggé fúrja az oldalam, hogy mi lehet, mert sehonnan nem várok csomagot. Levelet igen, de nem csomagot. Iszonyat kíváncsi vagyok.

És kéremszépen ma eljutottam odáig, hogy kimentünk V-vel bicajozni. Én kerekeztem, ő meg futott mellettem. Tíz éve ültem először és utoljára biciklin, és egész jól ment, jobban mint gondoltam. Persze az egyensúllyal vannak még problémák, de a Greenwayen szerencsére így is jó messzire eljutottunk. Ha nem lenne Greenway, nem tudom hol gyakorolnék. Tökjó, mert nincsenek autók, a gyalogos forgalom is gyér. Elején a lánc lefutott arról az izéről, de vissza tudtam tenni, pedig sose csináltam ilyet, de elég logikus volt. A kanyart meg ilyen bonyolult dolgokat még nem csináltam ma, és embert is csak egyszer ütöttem el majdnem:)

Szóval mindenképpen hasznosak a bogyók, mert nem csak a benti dolgaimmal haladok jól, de ki is mozdulok végre, elővettem a bicajt, tehát mindenben tettrekészebb vagyok, ami jó!

Ja, az előre fizetett receptdíjat lemondtam, mert ugye kaptam másik igazolást. Visszakértem a befizetett 10.40-et, erre közölték, hogy részben visszajár, kaptam 1.74-et. Na ezzel nem vagyok kibékülve, valahogy nem erre számítottam. Visszaküldtem mindent és le is mondtam. Remélem nem fogják vonni a többi részletet, mert a levelükben szó sem volt lemondásról. Ezügyben még lesz egy kis levelezésem.

Tax Creditről semmi hír, most pénteken lesz 3 hete, hogy elküldtem, hamarosan lesz fejlemény.

1 comments:

Berni said...

Milyen csomag erkezett?

Post a Comment