Rss

Wednesday 1 February 2012

Zseni vagyok

Reggel 6-kor kopognak az ajtómon, halkan, de a macskák mozgolódására felébredtem. Biztos voltam benne, hogy J az, így gyorsan magamra rántottam pár ruhadarabot és leszlalomoztam megnézni, mi történt. Hát nincs a gázon pénz. Az nem létezik, nagyon sokat kéne ahhoz fogyasztani. Mint később kiderült, volt rajta pénz, szóval írtam is D-éknek, hogy leállt a kazán, küldjenek szerelőt. A fürdőszoba ajtajára meg kitettem egy cetlit, hogy nincs meleg víz, mert behalt a kazán. Úgy gondoltam, a korán kelőknek nem a tus alatt kéne erre rájönniük.

Később valamelyik új fiú, feltehetően A odaírt a cetlire valami olyasmit, hogy "nem mondod, akkor ezért fagytunk meg majdnem, te egy zseni vagy" és átragasztották az én ajtómra. Azért, mert ők 9-kor kelnek, még a korábban kelőknek hasznos információt szolgáltathatott. Én meg nem éreztem, hogy hideg lenne, mert nálam nyitva az ablak éjszakára, a fűtés is le van kapcsolva. Na de milyen stílus már ez? Meg egyáltalán mi ez a beszólás? Most minek kell szemtelenkedni, meg bunkóskodni? Felfoghatatlan számomra.

A szerelő délben meg is érkezett, elég hamar rendberakta a dolgokat. Azt nem tudtuk meg, hogy mi volt a gond, de azt igen, hogy bár indiainak nézett ki, déllengyel származású lehetett, mert M hallotta az angol akcentusán. Én meg azt hallottam, hogy 3 éves koráig kínai bébiszittere volt. Jaj már. 

Szerettem volna, ha a fiúk 11-ig abbahagynák a filmezést a konyhában. Kompromisszum, hátha. De az volt erre a reakció, hogy ez hülyeség, és csak engem zavar, szóval nem számít. Persze ha a J szólna, akkor más lenne. Tehát itt nem az a lényeg, hogy zavarunk valakit, hanem hogy kit. Hát fasza.

M-et meg elkaptam egy fürdőajtó becsapás után, hogy na akkor megmutatom még egyszer hogyan kell becsukni és nyitni halkan, de vigyorogva közölte, hogy tudja hogyan kell, most csak sietett, hát ha menni kell, hát menni kell, A meg hangosan röhögött a háttérben. Csak tudnám, hogy kifele minek sietni, meg be a szobájukba is. Ezek engem hülyének néznek, és azt ki nem állhatom.

A telefontársaság meg kétszer vette le a havidíjat, így mínuszba került a számlám, ami azért szar, mert durva díjakat róhatnak fel. Szerencsére nem egy nagy összeg, de csak jövő pénteken jön pénz, addig meg élni is kéne valamiből.

0 comments:

Post a Comment