Rss

Wednesday 22 February 2012

Vampirok balja

Na megcsapoltak az ember gyerekit. Tobbszor. Az ugy volt, hogy ma megyek doktor bacsihoz a meg mindig megnagyobbodott nyirokcsomok miatt. Bacsi szepen kikerdezett, aztan megnyomorgatott, az orromon at bekukucskalt, de nem csak siman, torkomik lenyomta a kis kamerajat, mindket oldalon, teljesen olyan erzes volt, mintha omlott volna a ver az orrombol, pedig nem. Es utana sem. Aztan elrendelte a tenyleges mintavetelt, es sok fiola ver lecsapolasat, es mondta, hogy ha mindent ki akarok zarni, akkor kellene HIV-teszt is, de azt anonimitas miatt kulon, mashol veszik le, azt nekem kell intezni. Mondom jolvan, egyefene, ugyis akartam mar olyanra menni. 

Le is vettek a sok vert, most egesz ugyes volt az urge, nem lilult be utana a fel karom, ahogy szokott. Kaptam idopontot is mintavetelre, megpedig pentekre. Nem, nem jovo ilyenkorra, hanem most pentekre, szoval osszekaptak magukat nagyon. A bacsihoz vissza jovo szerdan kell mennem az eredmenyekert. Aztan mivel nem tudtam, hogy az a hely, ahol a tesztet csinaljak a bejarattol balra levo ajto mogott van, a telefonomat meg nem rendeltetesszeruen hasznaltam (ergo nem csekkoltam a neten), igy elobb hazamentem, mert jol elalmosodtam a verveteltol, es ledoltem ugy ket orara. 

Mikor bemertem, hogy hol is a hely kb, szepen el is mentem, mert ma 5-ig voltak, es azt olvastam, atlag 2 het a teszt, es ha mar jovo szerdara nem lesz meg, azert ne huzzuk. Kicsit elhultem, mikor meglattam kiirva, hogy az atlagos varakozasi ido 1-3 ora, de nyugis idoszakot foghattam ki, mert ahogy kitoltottem a nyomtatvanyokat, alig tiz perc mulva mar hivtak is. Feltettek meg par kerdest, karikazgatott az urge, meg irogatott, es ha mar ott voltam, meg ingyenes, akkor csinaltattam clamydia tesztet, ugyis akartam, csak nem tudtam hol. Vett vert is, o is ugyesen, tiz perc alatt szabadultam is. Sms-ben kuldik meg az eredmenyt. 

Mindenkepp hasznosan telt a nap eddig, pedig meg bicajozni se voltam, de mar nem is megyek, mert esik az eso, es en egyelore orulok, ha szarazon nem esek pofara. Tegnapi horzsolasom is veszettul faj meg, kihagyom a kovetkezo serulest.

Itthon annyi az ujdonsag, hogy van uj lakonk, aki A helyere jott, o is A (csak mashogy), de nevezzuk csak Colosnak. HP-ra emlekeztet meg cserkeszetbol, aki nagyon magas, de vekony volt, ezert lett a  (z indian) neve Hosszu Puska, amit neha Nagy Faszra modositottunk, ha epp hulye volt :D

0 comments:

Post a Comment