Rss

Monday 6 February 2012

Ultrahang és péniszek

Éjjel végre annyi hav esett, hogy meg is maradt. Hirtelen nagyon karajcsonti hangulat lett a városban. Kicsit furcsa, hogy itt ilyenkor havazik, de legalább nem múlik el a tél hó nélkül.
Mint észrevettétek, mostanában a bogyóknak köszönhetően tettre készebb vagyok, és a blogot is elkezdtem behozni, közel 15 hónapot írtam meg egy hét alatt. Utólag is elnézést mindenkitől:)

Tegnap voltam megint nyaki ultrahangon, a váróban kedélyesen eldiskuráltam egy pacákkal. A vizsgálat megint azt mutatta, hogy hát igen, nagyok a nyirokcsomók. Most kicsit hosszabb ideig húzogatták rajtam azt az izét, meg szóltam a nyakamon hátul kijövő gömböcske miatt, hogy ha lehet, nézzen már rá, mert engem zavar. Rendes volt és megnézte, pár nap és mehetek dokimhoz.

Nyuszifülnek sikerült egy időszaki melót találni a Tesconál, így olcsón hozhatott haza cuccot. Minden tíz penny volt, a húsok 20, így végre gyümölcshöz és csirkéhez jutottam. 70 pennyért 4csomag gyümi és 2 tálca csirkemell újdonsült gazdája lehettem. Pont jókor jött, így nem halok éhen következő péntekig. 
Amúgy szerinte is hangos az ajtócsapkodás, behallatszik hozzájuk. Persze biztos nem szólt miatta. 

Újabban rengeteget iszom, a hülye gyógyszerek miatt, a szédelgés is eléggé mindennapos. A fejem hálistennek nem fáj már annyit, mióta újra szedem a bogyókat, de háromnaponta azért erősebben rámtör. A hajlongás még mindig nem jó neki, vagy ha nehezet emelgetek.

A takarítási rendet meg teljesen összefirkálták, stilizált péniszek lepték el, meg hasonló, kulturált felnőtt emberekhez méltó rajzok. Mintha a dedóban lennénk, komolyan. Sose fogom megérteni.

20:11-kor hívtak a rendelőből, ahol csak 8-ig van rendelés. Tegnap volt ugye az ultrahang, szóval nem lettem ám ideges, hogy mi lehet ennyire fontos. Na majd megtudakolom. 

0 comments:

Post a Comment