Rss

Sunday 19 February 2012

Nem adom fel

Csak az ekezeteket. Szoval kiderult, hogy mi volt az a csomag, a tax credit ellenorzesrol kaptam vissza a cuccaimat egy aranyos kis levelkevel, hogy baszhatom, nem kapok semmit, mert a betegsegem elotti heten nem volt meg a 30 oram. Ami csak azert nem volt meg, mert elotte egyik nap 2.5 ora melo utan rosszul lettem es hazakuldtek. Ha ez nem tortenik, akkor meg lett volna. Ezt szepen le is irtam, el is kuldtem, kiderul hogy mi lesz. Megint varhatok 3-4 hetet. Igy kozben, az eredeti dokumentumait mivel visszakaptam, megigenyeltem egy masik segelyt. Valamelyik csak osszejon mostmar, nem lehet ilyen szerencsetlen picsagyumolcs.

Amugy fuggo lettem. Yumyum-fuggo. Eddig brownie-fuggo voltam. Karacsonyfa-fuggo soha:) Szoval itt van ez a yumyum, az ize, mint a fanke es telibe van aztatva cukorral. Uristen, valami csoda az! Be is vagtam ket dobozzal, mert le volt ertekelve a Tescoban. Na ez kozel 1800 kaloria volt, de masnap lesetaltam. Elmentem dokihoz, hogy irja ki a bogyoimat, de mivel meg nem csinaltam ilyet, nem tudtam hogy csak hetfore kapnam meg a receptet, a gyogyszerek meg szombatig elegendoek. Mert itt ugy van, hogy ha valamit rendszeresen szedsz, akkor a recepcion egy papiron leadod, hogy ki vagy es mit akarsz, es 48 ora mulva felveszed a venyt. Na most mar ezt is tudom. Mivel a hetfo az mar keso lett volna, ezert elgyalogoltam szepen a pszichiaterhez, ott kis varakozas utan megkaptam a magamet, ki is valtottam, utana pedig irany a posta, feladni a fellebbezest, meg a masik segelyre a kervenyt. Kozel ket orat gyalogoltam osszevissza, szoval mar nem volt kilometerhianyom a vegere.

A nyakam miatti raktesztre is megjott az idopont, 22-en megyek, fogalmam sincs mit csinalnak, valoszinuleg mintavetel lesz, aminek annyira nem orulok, de annak igen, hogy vegre kideritik, mi a francert nagyok meg mindig, negy honap utan is a nyirokcsomoim. Lassan, de haladunk.

0 comments:

Post a Comment