Rss

Friday 10 February 2012

Ennyi diplomás orvost!

A jól megégette magát, mert bénázott a grill begyújtásával (hehe). De azért jó fej voltam, és adtam neki jégakkut, hogy hűtse. J mondta is, hogy azért sem kell engem bántani, mert nálam még halott német katona is van. 

A takarítási rendet lecseréltem, de megint összefirkálták, mert egyeseknek nincs jobb dolguk. Komolyan lehetne már valami állásuk, mert akkor a minden estés filmezés is talán beszűnne, meg elég fáradtak lennének az ajtócsapkodáshoz. Legalábbis remélem.

A rendelőből is utolértek megint, múltkor ugye későn láttam a hívást. Hát végre, 4 hónap alatt eljutottunk oda, hogy mivel még mindig nagyok a nyirokcsomóim, meg a családban több rákos betegség (és halál) volt, ezért itt az ideje a mintavételnek, majd várjam a kórház papírját. Persze más is lehet, de jobb megtudni végre, hogy mi ez. Hát nem is érthetnék jobban egyet!

Sajnos a pszichiáter még nem küldte el a jelentését, így a házidokim nem írta fel a bipoláris gyógyszereket nekem, de megkaptam a migrénbogyók okozta szédülésre a hatodik orvosságomat is. Az egyfontosban vettem még anno egy gyógyszerrendszerezőt, mert már nem tudom követni, mit mikor hogyan kell beszedni.
Amúgy bírom, mikor mások, akik nem ismernek, meg akarják mondani, hogy nekem igazából mi is a bajom, és nem kéne a gyógyszereket szednem. Eddig gyógyszer nélkül voltam, nem véletlen döntöttem úgy, hogy most szedem őket, tudom milyen nélkülük. Ennyi diplomás orvost, és mind itt lakik velem!

4 comments:

Anonymous said...

Szép mennyiség, azért túlzásba ne vidd!

Ypszi said...

Nem viszem, ha bogyok ellenere megis faj a fejem, akkor nem veszek be semmi mast pluszban.

ribizlifozelek said...

Csak vigyázz magadra.

Ypszi said...

Igyekszem :*

Post a Comment