Rss

Tuesday 31 January 2012

Haladás

A bogyók úgy néz ki működnek, mert mostanában minden nap tornázok egy picit. Nem viszem túlzásba, de azért megmozgatom a tagjaimat, recsegek-ropogok is rendesen. Újra elővettem az ingyenes online angoltanfolyamot, mellette serényen nézem a sorozatokat.

Újabban főleg délelőtt marhára szédülök, ez lehet a gyógyszerektől is simán, ötöt szedek egyszerre, nem csodálkoznék. Mindenesetre azért elég szar körhintán élni. Először a vérnyomásra gondoltam, de az rendben van, elmentünk a rendelőbe megméretni, 131/81, szóval normális, nem alacsony. Marad a bogyómellékhatás. Hoztunk regisztráló lapot meg ibriket J-nek, ha úgy lesz offos, akkor ő is beregisztrál a dokihoz, nem árt az, ha van. Sose lehet tudni.

A doki szerint is a bogyóktól szédülhetek, persze azért megkérdezte, van-e bármilyen esélye annak, hogy terhes lennék, hát a szeplőtelen fogantatásban nem hiszek :) A pszichiáter még nem jelentett és az MRI eredménye sem jött még meg. 

D megkérdezte, hogy zavarna-e ha jönne az anyukája pár napra, mondom ha tud csendben lenni, engem nem. Mert hogy én szoktam rögtön hívni DÉ-éket, ha van itt valaki. Hát legutóbb, mikor itt volt valaki, nem én szóltam, de tökmindegy, már mindenért én leszek a hibás itt.

Szokás szerint éjszakánként megy a filmnézés a konyhában, így csak azután tudok eldőlni végre, hogy ők is abbahagyják a vihorászást odalenn, utána még csapkodják kicsit az ajtókat, aztán csend. És reggel addig tudok csak aludni, amíg el nem kezdik a hangoskodást megint. Most tényleg mások napirendje szerint kell élnem? Miért olyan nagy kérés kicsit csendesebbnek lenni? Legalább éjszaka? Ehh..

0 comments:

Post a Comment