Rss

Sunday 22 January 2012

Buli

Ez a ház csendes. Nagyjából. A csendzavarókat elhessegetjük. Most itt van ez a két srác, M és A. Mindkettő óriási. Mellénknéznek, és máris összeszarjuk magunkat, akkorák. Nemcsak magasak, szélesek is. Inkább izom, mint háj. Ájjáj. Nade ezek csapkodják az ajtókat, az egyikük folyton vihog, ami nem gond, mert az jó, ha jó a kedve, csak elég gáz állandóan ezt hallgatni, éjjel 1kor is. 

Második éjszakájukon valami bulifélét tartottak lenn a konyhában. Volt whiskey, meg zenélés, meg minden. Hiába meséltem el, hogy mindent, de mindent felhallani hozzám, nem számított. V is hiába szólt nekik, hogy kussoljanak már, mert J is felébredt már rájuk, nem számított. A konyhaajtót csukják, holott szóltunk, hogy csak hajtsák be, mert akad és csak hangosan lehet kinyitni. Nem baj, ők csukják-nyitják ötpercenként. Egyszer elszakadt a cérna, és lementem tizenegy tájban, hogy most már jó lenne ha abbahagynák, menjenek egy bárba dorbézolni, hát el is mentek, csattant is utánuk az ajtó, de nem bárban voltak, hanem boltban, hozták az utánpótlást. Mikor J is kiszólt már rájuk, akkor végre eltakarodtak aludni. De most ez mire jó? Nincsenek itt másfél napja, és máris baj van velük. Kértük szépen, nem hatott, kértük csúnyán, az se nagyon. Én egyszer lekopogtam, erre visszakopogtak, szóval felfogás az van, meg visszaszólogatás. Ez így nagyon nem lesz jó.


Este egymástól függetlenül többen is jelentettük az esetet, mert az nem állapot, hogy a két új miatt nem tudunk aludni. Én még hagyján, mert nem dolgozom, mondjuk ettől még jár nekem is az alvás, de J kemény fizikai munkát végez, ha nem tudja kialudni magát, akkor annyi a productivitynek, aztán ha emiatt elküldik, azt nem teszik zsebre, amit tőle kapni fognak.

Másnap DE'-ék szóltak is a srácoknak hogy ez így nem lesz jó, és még ők csodálkoztak, mert ők nem is voltak hangosak. Csak hárman szóltunk rájuk többször, de tényleg biztosan csak hallucináltunk. 21-én megkaptam a HC2 igazolást, ami a kerek tíz napja feladott HC1 kérvényre jött, teljes támogatást kapok az egészségügyi költségekre, a gyógyszer ingyenes, a szemüveg is, fogász is, persze az NHS keretén belül. Szóval a fizetős ingyenreceptdíjat visszaigényelhetem, és lemondhatom, szuper. Az egész egy évre érvényes, és nem számít, ha közben javulnak a dolgok, nem kell bejelenteni. Hippijé! Legalább ennyi örömöm legyen. 
Ezen felbuzdulva be is váltottam a kis gazdátlan receptjeimet, nem fért a táskámba a sok gyógyszer, attól féltem, hogy lekapcsolnak a zsaruk, ha meglátják véletlen. J a buli utáni délután megmutatta a fiúknak, hogy tudják csendben csukni a bejárati ajtót, azért belekerült pár próbálkozásba, míg sikerült nekik, a végén állandóan azon vihogtak, hogy juj, betudják csukni csendben az ajtót. Hjaj.
A bal oldaliak 1 hónapra, a jobb oldaliak 2 hétre elegendőek..
Szedem a bogyókat rendesen, az esti eléggé elálmosít, de ennek ellenére felébredek az újak által csapkodott fürdő- meg szobaajtókra. De most még nem szólok, egy napra egy ajtó, örüljek, hogy már a bejáratit képesek használni.

0 comments:

Post a Comment