Rss

Friday 13 January 2012

Dinkák

Anita vicces idióta. Egyik nap szóba került, hogy valaki megdézsmálta a sajtomat, meg a tusfürdőmet. Erre elkezd vihogni. Hát azon meg mi vicces, hogy valaki anyagi kárt okoz nekem, és miatta két hétig nem tudtam reggelizni, mert nem fért bele a költségvetésbe, hogy megvegyem még egyszer a sajtot? Ez tényleg istentelenül poénos. Kérdem is tőle, hogy mondd már, hogy ezen miért kell nevetni? De nem tudott válaszolni, viszont már rázkódott, úgy nevetett, de aztán elmagyaráztam neki, hogy az ilyen az egy utolsó tolvaj és széjjel töröm a kezét, ha rajtakapom, na akkor már nem vigyorgott. Ez tényleg idióta. Állítólag büdös is, de az orrom még mindig nem műxik 100%-on szerencsére. 

V mesélte, hogy egyszer Anita kopogás, minden nélkül nyitott be hozzá, ő épp telefonált, F netezett náluk, és megállt az ajtóban és csak ott állt és vigyorgott, és igazából nem derült ki, hogy mit is akarhatott. Nem komplett. 

Egyik nap ő volt a takarítós, de nem nagyon látszódott, hogy bármit tett volna a konyhában. Kérdem másnap, hogy akkor most bepótolja-e, hát ő takarított. Mondom igen? Ez a folt itt a földön itt volt tegnap is, meg most is. Ja, hát ő nem gondolta, hogy fel is kellene mosni. Wtf??

A nagy fejfájás után szokás szerint lanyhább nap jött, élveztem is nagyon, hogy csak pár órácskát tombolt a kobakom. Kedden voltam dokinál, csütörtökön már várt a levél a közeli mentálhigiénés helyről, hogy a kérelem folyamatban van, hamarosan kapok időpontot a pszichiáterhez, addig is türelem, és itt van 3 telefonszám, amit krízishelyzetben lehet hívni. Valamint bekérték az orvosi papírjaimat, hogy mi van velem mostanság. Na, ilyet se kért a magyar. Ezek alaposak. 
Pénteken már jött is a következő levél, hogy következő pénteken Dr. Cross szeretettel vár. Gyorsak, gyorsak. Ez (is) tetszik.

Annyira ügyes vagyok bakker, egyik reggel úgy felborítottam a kávémat, hogy belement még az elosztóba is, még sercegett is, szóval gyorsan áramtalanítottam a szobát, és várhattam, míg kiszárad. Darwin díjat ide nekem!

0 comments:

Post a Comment