Rss

Saturday 14 January 2012

TC ellenőrzés

Komolyan mondom, én tök szerencsétlen vagyok. Bizonyos szempontból mindig szerencsém van, de néha annyi minden összejön, hogy igazán elcsodálkozom azon a tényen, hogy az elmúlt 33 évet túléltem. Jött egy levél a HMRC-től, akik a tax creditet adják. Nem, most nem pótlást kérnek. Én lehetek az a szerencsés, akinek a kérelmét ellenőrzés alá vonják, ergo mindent bizonyítanom kell eredeti iratottak. Eredeti fizetési papírok, bankkivonat, bérleti szerződés, útlevél, minden. Egyszerűen hihetetlen. Na most az van, hogy mondhatok erre nemet is, ebben az esetben törlik a kérésemet, ugrott a tax credit. Mondhatok igent, viszont ha úgy látják, hogy én csalni akartam, akkor nem hogy nincs segély, de még meg is büntetnek, és örülhetek, ha nem basznak meg hátulról szárazon. De nem hagyom magam, jogosult vagyok, és igenis elküldök mindent, pukkadjanak meg!

Rögtön ment is a nagy emailezgetés a HR-es nőcinek, hogy most azonnal eredeti payslipeket küldjön postán, mert különben irgumburgum. Február 10 a határidő, de nem fogok addig várni, minél hamarabb túl akarok rajta lenni.

Mondjuk van pár érdekes dolog. Először is, 2011. szeptember 13-tól 2011.!! január 10-ig kérik a dolgokat. Gondolom ez elírás, de azért majd megkérdezem őket a helyes időpontról (is). Meg kérnek olyanokat, hogy közüzemi számlák, hát ilyenem nincs, még a mobilelőfizetésről sem kapok számlát, mert környezettudatos vagyok és nem kértem. Még jó, hogy bankkivonatot igen.  Kérnek még olyat, hogy meséljek a velem együtt lakókról. Nem egy háztartásban, csak úgy, velem. Hát én sokaknak még a vezetéknevét se tudom, nem hogy mennyit keresnek. Meg van még pár kérdésem, mielőtt elküldöm a dolgokat, nehogy aztán kiderüljön, hogy rosszul értelmeztem, és újabb egy hónap, mire javítom a pakkot.

Még aznap gyorsan összekészítettem, amit tudtam. Kértek egy kimutatást is, hogy milyen bevételeim, kiadásaim vannak, hát mínuszban jöttem most ki. Hogy a bankkivonaton csodálkozni fognak, az fix, mert tele van irkálva, minden pennyt jegyzek, hogy mire költöttem, és a bankkivonaton számoltam. De most pont jól jött, úgyis kértek adatokat. 

A lopkodósunk nem tanul amúgy. Megint használta a tusfürdőmet, ami ugye festék. Hát egyszer nem tanult belőle? Most már biztos vagyok benne, hogy az Anita az, ő ilyen debil bazmeg.

Mostanában elővettem a régen kapott altatómat, hogy tudjak valamit aludni, legalább mennyiség legyen, de sajnos minőségileg semmit sem hat. Kevesebbszer ébredek fel, hamarabb visszaalszom, de kelés után még egy darabig zombi vagyok. Múltkor megyek le kávézni, J meglát, felkiált: jesszom, te semmit nem aludtál, mi? Hát pedig de, mondjuk nem úgy éreztem magam. Most nem hat úgy, mint anno, ezért is lesz jó, ha találkozom végre a dilidokival.

0 comments:

Post a Comment