Rss

Tuesday 3 January 2012

MRI

Eljött a várva várt nap, mehettem 3-án MRIre. Időben odaértem, most nem kórházturistáskodtam, mentem egyenesen a röntgen osztályra. Ott ki kellett töltenem egy kérdőívet, hogy nincs bennem semmilyen fém, aztán még rá is kérdeztek, aztán csini kórházi köntösbe kellett öltözni, csak a bugyi meg a zokni maradhatott, megint megkérdezték, hogy ugye nincs semmi fém bennem/rajtam, aztán még mielőtt befeküdtem volna a masinába, még egyszer megkérdezték. Tutira mennek:) A gép nem tett túl jót a fejemnek, rázott, meg hangos volt, én meg a hangoktól mostanában bedilizek, a fürdőben is felszedtem a csikorgó járólapokat. 
Még MRI előtt megmértek, 52.5 kg voltam, hát régen nyomtam ennyit, úgy húsz éve. Hogy minek mértek meg, arról fogalmam sincs, láthatóan nem vagyok túlsúlyos, nem tettem volna tönkre a gépet, ha méreckedés nélkül ráfekszem:)
Kórházi köntösben, az új/régi hajammal

Amúgy tíz fontért lehet kérni másolatot a leletből, mármint a képből. Majd lehet, hogy a biztonság kedvéért kérek, mert már egyszer elkeverte a magyar orvosom, azóta se tudom, hogy pontosan mi a baj a kisagyammal. Mondjuk az kontrasztanyagos vizsgálat volt, ez meg nem, nem biztos hogy ezen látszódik. Na majd kiderül.

Mivel a nyomtatvány a egészségügyi költségek segítéséhez még nem érkezett meg, a gyógyszereim meg elfogytak, de hirtelen nem tudok kinyögni huszonfontokat, ezért előfizettem az egy éves ingyen gyógyszerdíjra, tíz havi részletben. Már csak a papírt kell megvárni, és mehetek vásárolni. Papír nélkül is mehetnék, de akkor ki kell fizetnem, meg kérnem kell nyomtatványt, és azzal visszaigényelnem. De ez nagyon macerás, inkább csak megvárom az igazolást. 

0 comments:

Post a Comment