Rss

Sunday 8 January 2012

HC1 és rossz hangulat

Időközben megjött a HC1 nevű nyomtatvány, ezt kell kitöltve, fizetési papírok másolatával visszaküldeni, és eldöntik, hogy kapok-e mindenféle jóságot. Először azt hittem, hogy segélyt adnak, de nem, csak csökkenthetem a kiadásaimat, ez is valami. Ki is töltöttem, csak a payslipek másolatára várok, mert ugye jó ideje nem voltam benn, így nem kaptam meg őket. A HR-es csajjal majdnem napi kontaktban vagyok, szóval majd elküldi vagy postán, vagy file-ban, és akkor postázhatom is a kérvényt.

A gyógyszereim elfogytak, és a fejfájás mellett a szapora szívverésem is visszajött, ugyanis az egyik gyógyszer vérnyomás- és pulzuscsökkenést okoz. Szóval ahogy elfogyott, rögtön éreztem, hogy megint rohan a ketyegőm valahova, fene érti ezt, de nem jó érzés, mert ilyenkor kevesebb a levegő is. Megvan a következő nyaki ultrahang időpontja is, február 5. Tök jó, majd megint megmondják, hogy igen, még mindig nagyobb, amit már amúgy is tudok. 
A hangulatom nem lett jobb, az egész helyzet rém frusztráló, és ez nem tesz jót a bipoláris fejemnek. Érzem, hogy nem stimmel az agyam, de nagyon, minden idegesít már, néha már a macskák is, és ez intő jel nálam, kezdek szétcsúszni.

Új Anitánk hangos a fürdőajtóval persze, először nem szóltam neki, mert elméletben csak kb egy hetet marad, azt meg kibírom, de aztán kiderült, hogy mégse megy, így szólnom kellett. Viszont azóta nem csak a sajtom fogyott a hűtőben, de szerintem a tusfürdőmet is használja valaki, mert mindig máshova van letéve, és máshogy. Mivel simán lehetek paratojás, a biztonság kedvéért kicseréltem a tusfürdőmet a vörös bemosós hajfestékre, így észre fogom venni a nyílásnál, ha használta valaki, persze azért kíváncsi lennék az illető fejére amit vág, mikor tusfürdő helyett vörös festéket kap. Hihi:)

És igen, másnap reggel láthattam is a nyomát, hogy bizony valaki használta a tusfürdőm. És akkor a sajttal kapcsolatban sem én tévedtem, hanem tényleg azt is lopkodta valaki, de ha elkapom az illetőt, tuti eltöröm a kezét. Jójó, gyanúsított van, de bizonyíték nincs, szóval anélkül én nem fogok lépni. A hűtőből már úgysincs mit lopni, a tisztálkodó cuccaimat meg behoztam a szobába, úgyse marad sokáig a csajszi.

Újabban rámjön az ötperc néha, egyre rosszabb a hangulatom, megint eljutottam abba a fázisba, amikor 2009-ben elmentem pszichiáterhez. Azt hiszem, megint el kell menjek, mert egyedül ezt már nem oldom meg. Eddig mindig hosszabb betegség idézte elő a depressziós időszakaimat, így volt ez az allergia és a reflux után is, és egyre hosszabb és egyre nehezebb ez, már a legutóbbi is nagyon szar volt, most nem akarom megvárni. Meg én dolgozni szeretnék, nem pedig itthon tespedni, szóval legközelebb, mikor dokihoz megyek, majd kérek időpontot dilidokihoz is. Amúgy is akartam már kezeltetni a bipoláris fejemet, hátha itt jobban járok a dokival.

0 comments:

Post a Comment