Rss

Thursday 27 October 2011

Főleg dögrovás és tax credit

Na J-t annyira zavarta, hogy nincs troli az új helyen, hogy kb egy hét után fel is mondott. Nem csak ez volt a probléma, túl sok apróság volt. Úgyhogy most megint melókeresés van.

V-nek segítettem beregisztrálni a dokimhoz, sose lehet tudni, ő is felfázós típus lett :/ Az ablakok meg szigetelést kaptak, bár nem DÉ-ék nem estek túlzásba. Ha tudjuk előre, hogy ilyen ontapadós szivacsszalagot ragasztanak csak fel, már rég megcsináltuk volna. 

A játszótéren most nagyobb tűz volt. Pár suhanc tüzet rakott, majd szereztek rá kanapét is. Az egész a tüzijátékkal kezdődött, ami amúgy október végére, november elejére nagyon jellemző itt. A tűzoltóautó alig ment el, amikor két nagy csattanást hallottam. Hát nem elütött valakit egy autó? Jó sokáig itt voltak a mentők, utána meg a rendőrök. A katasztrófaturista lakótársaim meg a konyhából sasoltak ezerrel, mintha bármit is lehetett volna látni. Sose fogom megérteni ezt a fajta bámészkodást. A mentősök nagyon küzdöttek, és sziréna nélkül mentek el, szóval nem hiszem, hogy sikerült megmenteni. A levágott ruhák ott maradtak egy kupacban az út közepén. Ez így olyan nagyon szomorú képet nyújtott. A végén a rendőrök méricskéltek, fotóztak, ők tették el a ruhákat is. Az ürge helyében se lennék, aki elé bevágódott a kölyök. 

Ééééés.. ide tessék a dobpergés képzelni, megjött a még Subwayes tax creditem! Amit anno két napra kaptam meg, sikerült rájönniük hogy hülyék voltak, és megkaptam egy összegben az egész időszakot, juhééé! Ez most így, hogy a betegség miatt nem is tudom kapok-e egyáltalán valami összeget, nagyon jól jött!

Megint voltam dokinál, ugye szerdára kaptam időpontot. Elküldött sürgős ultrahangra a kórházba, hátha vesekövem van, ami miatt még mindig fáj a vesém táján, meg a hólyagom, és kell adnom majd vizeletet a bacitenyésztésre is, majd ha elfogyott az antibiotikum. Közben rámjött a mostanában jellemző rosszullét. Ilyenkor marhára melegem lesz, nem kapok levegőt, a szívem kiakar esni, és ilyenkor mindig magasabb a vérnyomásom, meg szapora a pulzusom is. Hasonlít a pánikrohamhoz, de nem az, mert az nekem máshogy kezdődik. Mindenesetre ez is eléggé ijesztő tud lenni. A dokim ennek örömére előjegyzett egy 24 órás ekg-ra, majd küldik a levelet, hogy mikor hova kell mennem. A kórházban a sürgős ultrahangra november végén kerül sor. Hát ők sem kapkodják el. Mi lett volna, ha nem sürgős??

És hogy ne legyen egyszerű a dolog, a bal szemem is elkezdett fájni, meg bedagadni. A végén már a pislogással is gondok voltak, hát nem is én lennék, ha valami simán menne. A szememmel együtt jött a fejfájás is, ami nem igazán akar múlni, pedig nem kevés fájdalomcsillapítót szedek. Szinte semmi hatás.

0 comments:

Post a Comment